Bodyart iFokus

Bodyart

Etikett: töjning
Läst 6803 ggr
jollycox
0

Hur fort krymper en töjning?

Jag håller på att töja upp till 8mm i båda. Men någon gång i framtiden kommer jag bli less dom och vilja ta ut dom. Så jag undrar, ni som har tagit ut er töjning, hur stor töjning hade ni, hur lång tid har gått och hur stor är den nu?

"Weather forecast for tonight: dark." ~ George Carlin

JossanH
0

Sånt är ju väldigt individuellt. Min hud drar ihop sig fort som attans. När jag tar ut min medusa i läggen fpr jag knappt i den igen efter bara någon timme. Har ont ett par dagar efter..
Töjningarna (16 mm) drar ihop sig som tusan så jag kan inte sova utan pluggar som mina vänner oftast gör.

8 mm är dock inte så stort så det borde gå tillbaka väldigt mycket. Har sett töjningar från allt från 5-10 mm som idag ser ut som helt vanliga örhängeshål.

Sajtvärd på Iller.ifokus

Fridoliin
1

jag anser det som väldigt onödigt att töja upp öronen och lägga pengar på det om du redan nu har planer på att ta ut dom i framtiden.

Dock är det som #1 skrev, väldigt individuellt, men ett hål under 10mm borde dra ihop sig relativt snabbt.

/Frida

Medarbetare på Sång.ifokus.

Stå på dig, annars gör någon annan det.

jollycox
0

Det är klart man kommer ta ut dom någon gång.. det är ju inte så att jag skriver upp i kalendern att jag vill ta ut dom om 2 år.. Jag kanske tar ut dom om 20 år.. jag kanske tar ut dom om 15 år.. det kan jag inte veta nu men just nu vill jag ha det.:)

Förresten vad har hänt med markören som visar vart man skriver?

"Weather forecast for tonight: dark." ~ George Carlin

JossanH
0

#2 Jag har nog aldrig piercat mig utan tanken att den en vacker dag ska väck… Töjningarna där emot har jag inga planer på att krympa men piercingarna är sånt jag slänger ut pengar på för att det ska pryda min kropp under en period i livet. Vissa har suttit i några månader andra i flera år..

Sajtvärd på Iller.ifokus

Jenahbella
1

jag hade 10 mm och de växte ihop på en å en halv månad typ. 
hade haft töjningarna nåt år då tror ja.
de första mm drog dock ihop på nån vecka :)

Fridoliin
0

4# Piercingar ja. Jag vet att jag kommer ta ut mitt septum någongång. Men min töjning har jag aldrig haft en tanke på att ta ut. ^^

/Frida

Medarbetare på Sång.ifokus.

Stå på dig, annars gör någon annan det.