Bodyart iFokus

Bodyart

Etikettpiercingar
Läst 2983 ggr
Doriis
0

Navelpiercing

Tog hål i naveln för ngt mer än en månad sen. har varit helt okej osv, men är ändå orolig över att den flyttat sig utåt? och om det kommer fortsätta? har en kompis som haft sin ett bra tag och man ser tydligt att den flyttats utåt och det "gamla" märket syns på baksidan piercingen liksom. har ngt utåtstående navel, dock väldigt lite. och är lite rädd att den ska stöta ut piercingen lättare, visserligen ska dom där ja pierca mig att de inte va nån fara. men ändå lite orolig då man läst om så många skräck historier. vad tror ni? kan slänga upp nån bild längre fram!

goodbyehiitler
0

ha inte skärp eller tighta tröjor över så ska det vara lugt innan den är läkt då :P du behöver ju inte dra för att kolla bakom om den flyttas heller för då irriterar du den o kroppen vill inte ha kvar den, alltså större risk att den migrerar.

[Emma-Rhino]
0

min navelpiercing stöttes ut av kroppen. Gjorde allt rätt som bara kunde göras men sånt händer. Ska dock testa igen nu fem år senare =)

goodbyehiitler
0

Ett tips är med att när man ska pierca navlen, att då säga till piercaren att du vill ha bioflex då kroppen ofta accepterar de lättare :)

Doriis
0

#1 nej, jag har varit noga med att inte pilla osv. va en kompis som visa bakom liksom att det tydligt syndes att hennes piercing hade flyttats.