RIP medusan..
Så idag har jag tagit stora steget och plockat ut min medusa som jag haft i 2 år.. Jag gillade den mycket. Snygg och diskret. Men den hjälpte till att dra ned åldern på mig så att folk tror att jag är yngre än jag är och pga jobb så vill jag gärna att folk tror att jag är 26 och inte 20..
Den har alltid varit svår att få i efter att ha varit ute i bara någon timme så nu finns det ingen återvändo, den har redan vuxit igen..
R.I.P medusan!
Sajtvärd på Iller.ifokus
Synd, synd. Men känns det rätt, så är det rätt.
Tog samma beslut om min off center för… oj oj, redan ett år sedan på nyår.
Var märknadsvärt många som faktiskt reagera på det. Lustigt att man ska bli dömd så fort av ett så litet ting.
Dock har jag ju septumen kvar som syns väl.
Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆
Har kliat mig "runt" piercingen som inte finns där idag ;) så många invanda vanor man har!
Sajtvärd på Iller.ifokus
Ja, absolut. Men det går över… och sen känns det som man aldrig haft något där från början ;)
Fast jag letar fortfarande lite med läppen efter min off centre som jag tog ut när jag gjorde medusan.. och den i naveln, som jag tog ut för nåt år sedan..
Sajtvärd på Iller.ifokus
Hehe, I dont. Eller jo förresten. Kom på en sak…
Jag dricker som om jag hade den kvar. För ibland missar jag så det rinner ut ;) Eftersom jag räknar med att det ska vara en ring där. Ha!

Oooh, jag måste ta samma beslut snart tror jag… min off center har suttit däridrygt tio år nu men känns inte så seriöst akademiskt :(