Bodyart iFokus

Bodyart

Etikett: frågor-och-svar
Läst 5460 ggr
xxmammaxx
0

smiley! kan man få förlamad överläpp?

Jag skulle skaffa en smiley men han på salången vägrade att göra det för att det var stor risk att man fick hängande överlepp mins inte exakt va han sa men han jorde inte den piercingen överhuve taget. som jag förstog på han kunde det hända att vissa inte kunde röra på sin överlöpp att den altså vart förlamad.

stämmer verkligen detta?

axilur
0

Hm, det kan jag inte tänka mig…

/Anneli

xxmammaxx
0

Men varför jorde han inte den piercingen då tro? han kan ju ha jort den på någon som klagat kanske. jag har ingen aning..

grejs
0

Det låter jättekonstigt! Det kan knappast vara så att en stor nerv går i flärpen under läppen :P Gå till en annan piercare och fråga.

xxmammaxx
0

Ja jag får jöra det för jag blev välldigt snopen när han sa detta.

JossanH
0

Antagligen någon gammal myt som etsat sig fast i hans sinne.. :S

Tänk bara på hur många som snusar av den där lilla strängen under överläppen, aldrig hört talats om att någon skulle få förlamad överläpp för det ;)

Sajtvärd på Iller.ifokus

Aviendha
0

Skulle kanske kunna ske om man fick en riktigt ordentlig inflammation som man inte behandlade på något vettigt sätt. Har inte hört om det själv och har lite svårt att tänka mig att det skulle vara en större fara faktiskt.

xxmammaxx
0

Vad bra :)  tack för alla svaren :)

Karmatarerskanise
0

Såvitt jag vet piercar man den lilla skinnfliken, och den är ju typ bara skinn! Kan inte minnas från biologin att det går någon nerv därigenom.