Placering.
Var kan man placera en tatuering så att den blir väldigt lätt att dölja men ändå kan visa den när man vill? Den är rund och ca 4 cm i diameter.
benen, skuldrorna, revben, svank, magen, överarmen…
Sajtvärd på Iller.ifokus
Typ överallt utom hals, ansikte, händer skulle jag säga.
/Christine

#1Revben, svank, mage, överärmar går bort direkt.
#2 Hals, ansikte och händer skulle jag aldrig få för mig att tautuera överhuvudtaget. ;)

*raderat, läste frågan fel*

Handleden/underarmen kanske?
- Medarbetare på studier.ifokus

#5 Jag har tänkt på det med men svårt att dölja när man har tshirt/linne på sommaren. =/

Det går ju att dölja med typ klocka/flera armband/svettarmband och liknande. Andra placeringar jag kommer på är väl typ vristen, vaden och foten :)
- Medarbetare på studier.ifokus
Innanför av höftbenet, skinkan..
Paulina
Nacken? ifall du har långt hår så går det ju att gömma..
Medarbetare på Sphynx iFokus

#7 Anväder aldrig klocka elelr något sådant. Det enda jag harär en smal silverlänk. Foten ska göra väldigt ont har jag hört. =P
#8 Har funderat på det, men vill kunna visa upp tatueringen också och det är nog inte så populärt att gå runt halvnaken. ;)
#9 Har redan en i nacken. =)
Nu vet jag ju inte hur högt upp du har dina byxor/kjolar eller om du enbart går runt i klänningar men man blottar ju inte hur mycket som helst genom att dra ner linningen några centimeter vid höftbenet (om den ens behöver dras ner beroende på placering), det är ju inte en stor tatuering och därmed ointe stor yta som måste exponeras för att visa den. Skinkan är det dock kanske värre med ;)
Paulina

#11 Aldrig kjol eller klänning här. ;)
TS; du har fått många bra förslag. Men du vill inte ha din tatuering där, då återstår nog bara att du själv kommer på var du vill ha din tatuering.
Alla ställen på kroppen som man kan ha kläder på, är ju ett ställe som är bra att sätta en tatuering på som man vill kunna dölja.
Att du hört att det gör ont att tatuera foten är väl ingen anledning till att inte sätta den där? Du ska ju sätta din tatuering där det känns rätt, för ont kan det göra var du än sätter den. Alla känner olika då det kommer till smärta.

#13 Jag har inga snygga fötter så vill inte tatuera mig där och tatuerar man undersidan av foten så slits den ner-inget jag vill.
Armarna/handleder är svåra att dölja om man har tshirt/linne på sig.
OCh resten av kroppen? Handlederna är ju inget man brukar ha kläder på, så jag vet inte varför det kommit upp som förslag.'Du har ju en hel kropp under tröjan och byxor, välj någon del av den.