Bodyart iFokus

Bodyart

Etikettbilder
Läst 6976 ggr
Monarchy
2

Septum klart!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Så blev det! Längtar tills jag kan töja.

dock smått besviken då det inte gjorde ont alls!

Piercaren berättade att det inte ska göra ont, gör det ont har man gjort fel och antagligen gått igenom brosket och då blir det skit, som att svårigheter att läka.

Går antagligen inte att töja då antar jag.

Så riktigt bra och erfaren piercaren som även tatuerar. "Pulver" jobbar på Mr Zids i Örnsköldsvik (tatuering/piercingstudio)

Mr Zids Hemsida

EternalWinter
0

Tjusigt! Passar riktigt bra!Glad

It's hard not to be a menace to society
When half the population is happy on their knees..

MedarbetareAvenged Sevenfold

Monarchy
0

Tack!

regskylt
0

Najs :)

Klart att de tkan göra ont även om den är gjord rätt, det är ju inviduellt med smärta.

Hur mycket vill du töja? Jag gjorde min septum i 2,4 på en gång så jag skulle slippa töja :P

Monarchy
0

aa det kan säkert göra ont än om dom gör rätt, men generellt sett ska det inte göra ont.

Jag vet inte hur stor min är, 1,6mm antar jag.

Jag tror jag vill ha 3-4mm

Det var ju smart ;P

axilur
0

Säger det igen; det blev riktigt snyggt! Det ser ut som att din är på 1,6, ja.

Jag har också gjort septum, i förregår. Gjorde som regskylt och valde 2,4 på en gång, men kommer förmodligen töja upp lite till ändå. :)

/Anneli

Aviendha
0

Grattis! Ser riktigt bra ut :)

Monarchy
0

Har beställt från crazy-factory nu, några nya tunnlar etc till öronen och några bullets och ring till näsan på 3.2, 14 diamter. tror det blir bra

Tack #5 #6!

Karmatarerskanise
0

#4 Vet inte var ni fått det ifrån att det inte ska göra ont. Självklart gör det ont där det finns nerver. Vissa känner det mindre än andra. Men att säga att det generellt sätt inte ska göra ont är verkligen fel.

Man piercar huden, där nerver finns, det talar för sig självt.

LinnB
0

Passar dig hur bra som helst. :)

Va hjälp ä å fly om du ha töjje fel väg?

EmmaWq
0

Nice! Jag tyckte inte heller att det gjorde så ont (som jag trodde att det skulle göra i alla fall) Tog min härom veckan Glad

Monarchy
0

#8 Klart det kan göra ont men inte mer än ett vanligt i öronsnibben om man inte har otur med nervbanor eller nått.

Gör det väldigt ont har man med stor sannorlikhet gjort fel.

Karmatarerskanise
0

#11 Gör det väldigt ont är man kanske bara dålig på att ta smärta. Finns inget som säger att det blivit fel för att det gör jätteont. Det är det jag vill få fram.

Och min näsa är full av nerver, så jag kan lova att det hade gjort mer ont än i öronsnibben på mig, utan att piercaren hade gjort fel.

Det kanske gör fruktansvärt ont på ngn, medans en annan knappt känner det.