Min kropp ska prydas!
Min kropp ska nu prydas i Februari i Luleå på Aeon. Super trevlig personal var det när jag var och bokade tid. Känns tryggt.
Ska tatuera in en ängel vid ankeln. Någon som har tatuerat ankeln tidigare? Hur hög var smärtan? Eller har någon annan tatuerat sig på Aeon?
Tacksam för svar!
Hunden är din bästa vän
ristrom.blogg.se
Tatuerat ankeln och jag tyckte in att det gjorde ont alls. MEN, smärta är individuellt så hur det blir för dig kan jag inte säga.
Tack för din kommentar! Min smärttröskel är rätt så hög! :) Så det gör nog inte så ont! (:
Vad har du tatuerat in?
Hunden är din bästa vän
ristrom.blogg.se
Jag har ett kinesiskt tecken som betyder gris. 
Jag har tatuerat in en kurbits från ankeln och upp till knät. Jag hade inga problem med det. Men när jag tatuerade min man vid ankeln så tyckte han att det gjorde jätte ont. Så det är väldigt inviduellt som Thiah sa. Men om du har en ganska hög smärtröskel så ska det nog gå jätte bra. Men är också olika beroende på område och individ.
www.vovvensdagis.se
Jag har tatuerat båda anklarna, det som känns värst när dom kör precis på själva benet, men värre har jag varit med om :)
/Christine
Jag har en text där, klart det kändes men har definitivt varit med om värre. Fast det där med smärta är ju så otroligt individuellt. Hoppas att det går bra och att du blir nöjd :)
Paulina

Har en del av en text på ankeln. Det kändes när det träffade nerven men jag har varit med om ställen där det gjort ondare. Men som andra sagt tidigare, det är så individuellt.
Aeon är för övrigt bra.
Lite ändrade planer, tatuerar mig redan nu på torsdag…. :)
Hunden är din bästa vän
ristrom.blogg.se

Du ska inte gör på själva knölen väl?
Roligt att det blir tidigare än planerat, inte lika lång tid för oss att vänta på bild :)
Har själv tatueringar som går precis ovanför båda knölarna, det var inga problem, visst kändes det precis på senan eller vad det är för något, men det är snabbt avklarat :)
#9 nej inte på själva knölen. utan på sidan om knölen.
Jag ska göra ett enkelt hjärta i bara konturer så ja! :)
Jag kommer inte att göra den på Aeons. Fick en tidigare tid hos några andra.
Hunden är din bästa vän
ristrom.blogg.se
Gjorde den hos POPPENS dotter Jolina, I BODEN.
Hunden är din bästa vän
ristrom.blogg.se