Bodyart iFokus

Bodyart

Etikett: tatueringar
Läst 6316 ggr
Lmcjc
0

Utstående tatuering hjälp,,?

Jag har en tre år gammal tatuering som är utstående. Och har väll egentligen alltid gjort det,, men nu säger en proffesionel tatuerare att han kan tatuera över o den ska gå ner. Så visade han sin arm där han hade både gamla o nya tatueringar o dom gamla va verkligen värre än mina. Och dom nya var släta o fina, han sa att dom va övertatuerade precis så. Men jag tycker det låter lite konstigt. Vet nån om detta går,? Eller,?

hus-musen
0

Det låter lite konstigt, om den står ut borde de väl vara av ärrvävnad eller något liknande? jag hade nog frågat flera olika studios om deras åsikt faktiskt.

Qui dormit, non peccat

Lmcjc
0

Ja eller hur,, det sa jag med,, :/ men han verkar vara jätte duktig,, har gjort kompisars tatueringar som blivit sjukt snygga.. Hrm,, jag får la kolla med andra kanske,, kan det bli värre om jag fyller i den då,,?

Tack för svaret,,:)

JossanH
0

Jag fick faktiskt höra nyligen av en tatuerare att man kan typ "tömma" en tatuering som står ut väldigt mycket. Han kände sig för ny för att ens testa men han ville gärna vara med en mer erfaren tatuerare för att se hur det går till. Tatueringen dräneras på något vis… och jag minns inte helt vad han sa :/
Men det gick väl ut på att dränera och tatuera som jag förstod det..

Sajtvärd på Iller.ifokus