Bodyart iFokus

Bodyart

Etikettideer-och-tips
Läst 2287 ggr
Labolina_73
0

porträttstatto??

någon som vet någon som är urduktig på att tatuera porträtt utifrån en bild*?

och ca pris hos denna?

mycket tacksam för svar..

//Linda

Binks
0

De undrar jag med.

Vet iofs en riktigt duktig tatuerare i Gävle på Custom Illusion som jag gjort tatueringar tidigare.

Minns att han hade i på väggen några porträtt han som såg riktigt bra ut.

Så jag skulle säga Danne på Custom Illusion, men om nån har någon annan super duktig så insuper jag gärna den informationen med.

grejs
0

Vet inte hur vart ni bor och hur långt ni vill åka. Men i Göteborg finns Niki, hos Heidi Hay tattoo. Han är helt galet duktig på porträtt.

JossanH
0

Magic Man tattoo and art i Skövde är grym på porträtt.

Sajtvärd på Iller.ifokus

Labolina_73
0

Jag bor i stockholm,, men för rätt tatuerare och rätt pris åker jag gärna en bit.

//Linda

sidentassen55
0

Ring till Magic Lines i Västerås, kanske Victor har tider kvar, jag är inte säker men det är värt en chansning. Han har gjort denna på mig för några dagar sedan    Mitt barnbarn närmast hjärtat:-)

Hälsar Lotta P

S*Sidentassen perser

Sverak diplomerad uppfödare som endast avlar på PKD-fria katter enl DNA och dessutom följer hälsoprogrammet för HCM.

Uppfödningen är också godkänd enligt djurskyddslagen.

KyssGladCool

[lillekia]
0

magic man i skövde tycker ja ä grym på just de å allt annat realistiskt

Knaprig
0

de där med pris är svårt… :)beror på hur stort du vill ha, om det ska va färg eller gråskala och tex hur mkt du orkar med.. Är det en som tar längre tid att göra kommer det ju att kosta mer, enda som jag vet dom brukar ha fast pris på är att minsta pris är på 500kr eller nåt liknande ungefär, för små grejor typ (men beror ju på ställe).

Men enklast är ändå att ringa och prata med dom eller maila eller så, diskutera fram vad du vill ha osv.. Sen fråga om dom kan ge ett ungefärligt pris, med lite tur gör dom det.