Bodyart iFokus

Bodyart

Etikett: tatueringar
Läst 10954 ggr
LindaKarlstrom
0

Tatuerare i norrbotten

Jag skulle vilja ha tips på en bra tatuerare i piteå / boden / luleå. Ska göra ett tass-avtryck kring höften och vill såklart att det blir så perfekt som möjligt :)

LinnB
0

Har hört väldigt bra om de på Left Hand Tattoo i Piteå. :) Såg att de hade bokningsstopp nu, dock…

Va hjälp ä å fly om du ha töjje fel väg?

Buffaomini
0

Poppen i boden är grym

I luleå finns Aeon

fredrikaa
0

Imorgon ska jag till poppens dotter, Jolina.  (BODEN)

Bokade tid hos Aeon men var och avbokade tid idag då jag har hört att dom inte ska vara nå bra alls.  (LULEÅ!)

Hunden är din bästa vän

ristrom.blogg.se

Buffaomini
0

okej.

på vilket sätt ska dom inte vara bra?
sj har jag nämligen aldrig hört något. :)

Knaprig
0

jag gjorde en på Aeon och den e jag då nöjd med :) men beror kanske på vem som gör den eller nåt? Vet faktiskt inte.. Kommer inte ihåg va han heter som gjorde den heller…

Sen tror jag man kan tänka lite också på skillnaden mellan tex en "perfekt tribal" och ett "perfekt ansiktsporträtt". Tror dom flesta lite större tatuerarställena klarar perfekta tribals i sömnen då det "mest är att fylla i" medan tex ett detaljerat ansiktsporträtt skulle va grymt svårt och då vill man verkligen inte chansa.

Så beror väl lite på egentligen, ett tass-avtryck i helt svart eller med en del skugga tror jag faktiskt inte Aeon eller någon annan "känd" misslyckas med ;)

fredrikaa
0

Min kusin var där och gjorde en döskalle… Men han fick gå och göra om den hos poppeln…. Någon månad efter på Aeon.

Hunden är din bästa vän

ristrom.blogg.se