Bodyart iFokus

Bodyart

Etikettpiercingar
Läst 4768 ggr
Chachaa
0

Pierca ögonbrynet efter utstött navelpiercing

har tänkt att peirca ögonbrynet nu om nån vecka men är lite orolig att den ska stötas ut som min navelpiercing gjorde.. är det stor risk att den kommer att göra de?

och så undrar jag hur lång tid de ungefär tar att läka hur länge tog de för ni som har de? :)

paow
0

Mitt första (har 2 i ögonbrynet) - Piercaren sa att det skulle ta drygt 8 veckor, och det gjorde mitt också. Ganska exakt 8 veckor, var även väldigt less läkstaven som bleve alldeles för stor i och med att svullnaden lagt sig.

Mitt andra - gick betydligt fortare, konstigt nog. Var väll så gott som färdiläkt vid 4 veckor, dock väntade jag lite mer än 8 veckor i och med att jag hade en bredvid redan, och fanns chans att den stötte ut den gamla. Så ville vara på den säkra sidan..

Kan tillägga att jag har väldigt bra läkkött,

Sen varierar det ju såklart från person till person, har hört dom som fått väntat vääldigt länge på att det ska läka.Sen tro jag  läktiden ligger på 5-8 veckor om jag inte minns helt fel.?

En katt låter dig sova i sängen. Ute på kanten.

chade
0

jag piercade mitt ögonbryn och hade det i i säkert ett år, men det läkte aldrig helt, det gjorde ont ibland. Tillslut orkade jag inte, så jag tog ut den.

Sen saknade jag den så mycket, så jag tog om den efter några månader i samma hål, och det gick inte bättre den gången heller. Fick en liten varklump vid undre hålet, och det gjorde ont.. så jag fick ta bort den igen..

Sen har jag gett upp.. Men alla mina andra piercingar har funkat fint, har tungan, septum och hade läppen i några år : )

Små stjärnor lyser också i mörkret.

EternalWinter
0

Mitt ögonbryn gjordes i sena november och krånglar fortfarande lite med mig men jag har slarvat lite med att tvätta, fastnat i den och sen jobbar jag på en bondgård så det kommer in mycket skit i den och jag drog på mig en infektion.

Så min läkning tar tid den har fortfarande inte läkt..dock är den på god väg nu så jag håller tummarna för att det ska läka och att jag inte ska fastna i den igen.Glad

Men det varierar.

It's hard not to be a menace to society
When half the population is happy on their knees..

MedarbetareAvenged Sevenfold