Hmm..Tatuering
Har filat pa min tatueringsplan i nagra ar nu och kanner att det borjar bli dags att verkstalla planen! Funderat lange och noga pa motivet.
Tankte se om nagon har inne kunde tipsa om tatuerare.. bor i Linkoping men jag ar absolut villig att aka en bit for att hitta ratt..
Men ja, har ni nagra tips sa beratta garna!
Tack pa forhand!
It's hard not to be a menace to society
When half the population is happy on their knees..
Medarbetare på Avenged Sevenfold
#1 Wow, de var riktigt snygga! 

Hur lang vantetid har han ungefar?
Norrkoping ar ju nara och bra ocksa
Jag kan också rekommendera Martin på Lucky 7. Han har gjort min arm bland annat. Han brukar ha runt 3 månaders väntetid, lite beroende på när man kommer dit. Har man tur så kommer man dit i början av hans bokningar.
Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆
Dom brukar släppa en månad i taget. Du kan alltid ringa och prata så får du säkert komma dit och ta med en bild på vad du vill ha eller på vad du ungefär vill ha och så får du veta pris och hur lång tid det kommer ta :)
Sajtvärd på Iller.ifokus
#3 Har du nagon bild pa din arm?
#4 Ska absolut sla en signal, kolla in deras hemsida sag mycket snygga tatueringar. Jag vet ungefar hur jag vill att den ska se ut men jag hoppas tatueraren ska kunna skissa upp nagot fran nagra bilder jag har.
#5 När jag gjorde min blåmes och löv så lämnade jag bara in ett par bilder på blåmesar och på ekollon med löv, Martin gjorde hela utformandet och det var inte alls som jag hade tänkt utan väldigt "outside the box" vilket blev mycket bättre och passade mig så otroligt mycket bättre än om det blivit mer så som jag tänkte var typ det enda sättet man kunde göra det för att få en snygg tatuering. Jag fick mer än vad jag betalade för nästan :)
Sajtvärd på Iller.ifokus
#6 Det ar precis nagot sant jag letar efter jag har sa manga bilder i huvet sa jag hoppas genom att beratta om mina ideer och visa lite bilder att han/hon da ska kunna skissa upp nagot at mig.
Sa det blir att sla en pling nar jag kommer hem igen. :D
Placering är något jag sitter och funderar på mycket och det finns egentligen bara ett ställe jag vill ha den och det är på underarmen på facedown typ.
Det är ett ställe som går att dölja men endast med långarmat…skulle väll egentligen vara smartare att sätta sin första tatuering där man kan dölja den lite bättre..men varje gång jag föreställer mig den så är det där den ska sitta..
Vad tycker ni?
Dubbelpost.
#8 Det är lika bra att smacka på den första på ett ställe som känns rätt än på något annat ställe…. Du kommer säkert ändå skaffa fler sen ;)
Sajtvärd på Iller.ifokus
#10 Ja, alltså jag vill ju ha en hel sleeve sen ändå
Idag bär det äntligen av till tatueraren dock bara för att kolla pris och ev boka tid! :D