Placering?
Jag funderar på att göra en tatuering av mitt efternamn Palo. Som ni ser har det endast har fyra bokstäver så jag tycker att det är lite svårt att komma på en bra placering till den. Typsnittet har jag inte bestämt ännu, funderar på att ha den i skrivstil.
De placeringar jag har funderat på är i nacken (eller en bit nedanför), någonstans på armarna och eventuellt på ryggen. Men jag tycker att det är svårt att veta var den skulle passa bäst.
Har ni förslag på var en sådan här tatuering skulle passa så är jag tacksam för tips! Ni får gärna visa bilder på om ni har egna tatueringar med korta ord.
Längst nacken, neråt tror jag hade varit snyggt. Eller ovanför fotknölen, lodrätt.

Menar du att jag ska skriva:
P
A
L
O
i nacken? Det har jag inte tänkt på. Det kanske skulle vara något. Vid fötterna har jag andra planer så där blir det inte
Precis så ja :)

Åh, det skulle vara rikigt snyggt ju! Om inte du tar det så gör jag det, hehe!

#4 Gör samma du också ;)

vid handleten? det är väldigt snyggt att ha skrivsstils text där :D

#7 Jag håller med men vet inte om jag vill göra min första tatuering där! Det är ett så väldigt synligt ställe tänkte jag… Men bra tips iaf!

#8 jaha första tatueringen :) men prova att typ skriva med bläck där och se om du trivs med det? :D