Bodyart iFokus

Bodyart

Etiketttatueringar
Läst 4539 ggr
Merc
0

Inspirationshjälp!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag har nästan slitit håret av mig för att jag inte kommer på det perfekta att tatuera in till minne av min bästa vän och första egna hund Jonathan.

Han var mitt allt och det går inte en dag utan att jag ser hur bilen tog livet av min son, min finaste, min älskade bästa vän. Lång story.

Blir tatueringskonsultation på lördag och jag vill ha något:

- Litet
- På handleden
- Enkelt
- Symboliskt
- Förmedla massor av känslor

Ja, ni fattar .. Glad Något latinskt vore fint men blir nog tight på min tunna handled haha ..

Tack på förhand :))

Rumblebee
0

Varför inte ett porträtt av honom och någon latinsk text? Du skulle ju även kunna ha en liten ''ram'' run honom av blommor, vissa som är utslagna och andra som kanske har lite knoppar?

Merc
0

Fyfan vilken bra idé!! Ibland lossnar det verkligen inte på egen hand. Behövde den där knuffen! Tack så hemskt mycket! Det blir att hitta en fin bild, klura på ngt fint citat och leta upp fina blommor!

Rumblebee
0

Hehe, ja jag får också sådant där ibland, sitter och försöker klura ut något och sedan kommer någon med en jättelätt och bra lösning Skrattande

Tänk på att dubbelkolla texten när du väl hittat den, så att det verkligen står vad det ska stå, kan inte vara kul att ha något skrivet på ett annat språk och tro att det betyder något, och så visar det sig att det står något helt annat.