Rita en tatuering.
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Finns det någon här som skulle vilja ställa upp att rita en väldigt detaljerad och avancerad tattuering till mig?
Lic. Personlig tränare
Lic. Hälsoinformatör
Lic. Kostrådgivare
Du borde nog vara lite mer detaljerad. (;
Vad är det för motiv förresten? (:
Gå till en tatuerare så får du den professionellt gjord.. Vad det nu är du vill ha..
Sajtvärd på Iller.ifokus
Jag vill ha en ryggtavla med en riddare och en viking som står nästan rygg mot rygg, stritsfärdiga:D och kanske ett slagfält i bakgrunden:D
Lic. Personlig tränare
Lic. Hälsoinformatör
Lic. Kostrådgivare

#3 helrygg inte helt gratis men visst går det att ordna…
lättast är faktiskt att du tar två bilder och kopierar ihop dom..
Om du komponerat ihop dom, så går du till din studio eller den som ska göra den sen låter du denne göra finishen så den blir som du vill…
Hälsn. Freke
Medarbetare på Beroenden.ifokus & Brott.ifokus
Skriv ut bilder på vilken stil du vill ha på riddaren och vikingen och förklara för tatueraren hur du vill ha den. Bilden måste ändå anpassas efter din rygg när den ska göras och tatuerare brukar ofta föredra att få sätta sin egen prägel på motiven så man kan med fördel låta tatueraren måla upp hur den ska bli.
Sajtvärd på Iller.ifokus
Jag hittar ingen tatuering som riktigt faller mig i smaken. Sedan så vill jag ha en egen tatuering, en tetuering som ingen annan har. Jag tycker det inte är roligt med att ha en tatuering som alla andra har.
Lic. Personlig tränare
Lic. Hälsoinformatör
Lic. Kostrådgivare

Tyckte inte jag heller, så alla mina är personliga, dom är gjorda endast för mig..
Eller av mig.
Den bästa är doch när jag gick med ett foto på min gamla hund och fick honom ingaddad, en cover up som är helt kanon bra gjord…
Hälsn. Freke
#6 Nej, det förstår jag, men många tatuerare vill ju gärna veta vilken stil du har tänkt dig. Därför vill de oftast att man skriver ut bilder så att dom har något att gå på när dom ska skapa en personlig tatuering.. Även om man så bara vill ha en stjärna så brukar tatueraren vilja ha en bild på vilken slags stjärna man vill ha, hur många uddar, ska det vara konturer, skuggning etc..
Sajtvärd på Iller.ifokus
men hur gör man om man inte hittar något som man inte faller i ens smak? Utan har en klar bild i sitt huvud hur det ska se ut och inte kan skriva ut den bilden ur skrivaren?
Lic. Personlig tränare
Lic. Hälsoinformatör
Lic. Kostrådgivare
#9 Ja då får du ju ett problem om du inte lyckas hitta en tatuerare som tycker det räcker med en förklaring från ditt huvud. Förutsatt att bilden rä så pass klar att du kan sätta ord på den.
Sajtvärd på Iller.ifokus

En bra tatuerare fixar det om du sätter dig med h*n. Och berättar vad du vill ha så ni kommer fram till en fullvärdig skiss och en tatuering.
Men du får räkna med att det kommer att kosta en hel del, eftersom du tar tatuerarens tid i anspråk, när du inte kan specifiera mer än en tanke
Hälsn. Freke
Nå fan fattar jag att det kommer kosta. Men tänkte om det fanns någon här som var jävligt duktig på att rita och få sig en liten slant för de….men har man tänkt lägga ut mellan 23- 30 tusen på en tatuering så gäller ju det att det är väldigt bra gjort, både ritningen och tatueringen.
Lic. Personlig tränare
Lic. Hälsoinformatör
Lic. Kostrådgivare

Mitt bästa råd till dig är att du kollar med en studio..
Oskarshman vet jag inget om, men i Kalmar finns det en kille som är duktig, så till vida du inte ska upp till Sthlm, där kan du få ett gäng bra namn som kan hjälpa dig..
Eller om du åker till spanien kan du få namnet till en av de bästa i världen..
Och be dom hjälpa dig, förvisso skulle jag kunna rita en åt dig, har dock jävligt svårt för ansikten, men resten går att fixa..
Hälsn. Freke
Jag får se hur jag löser det:/
Lic. Personlig tränare
Lic. Hälsoinformatör
Lic. Kostrådgivare