Fourchette
Hej!
Är inne och kikar runt ganska ofta men skriver ganska sällan.
I juni förra året gjorde jag en fourchette på Federal i Linköping, fick leta ett bra tag efter en piercare som hade kunskap och erfenhet av denna piercing.
Jag är jättenöjd med deras jobb men tyvärr vandrade den ut på en vecka och det var jag redan varnad för.
Har planerat att göra om den men det tog riktigt lång tid innan det läkte ihop ordentligt sen var jag tvungen att hjälpa till på pappas firma några månader där det är nästan bara tunga lyft och sen fick jag den underbara svininfluensan men nu så ska jag försöka passa in det bra med mensen och testa igen!
Den blev jättebra placerad första gången och de lyckades få med ganska mycket hud som jag vill.
Men min fundering är om någon här inne har någon erfarenhet av denna piercing?
Mej rekommenderade dom 2.4mm, någon som haft något annat?
/ Veronica, sajtvärd för Iller.iFokus

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Synd att ingen att någon erfarenhet:(
Men imorgon bär det av till Linköping igen för att göra om den, är galet nervös haha, ovanligt för att vara jag.

Har ingen erfarenhet, men det är en snygg piercing! Inget för mig dock, är lite för skrajsen för det
Men hoppas de går bättre för dig denna gång!
Qui dormit, non peccat

Ja nu är det gjort, det gjorde precis lika ont som jag mindes och tog lååång tid att sticka igenom jag asgarvade och skrek som en stucken gris, något pinsamt då det var fullt med folk utanför!
Nu får den f*n inte vandra på ett bra tag!
Den blöder väldigt mycke fortfarande efter ca fem timmer, det gjorde den förra också.
Men har aldrig blödit vid andra piercingar, vet någon vad det beror på?

#2 klarade mej igenom det iaf!
Enligt mej så gör intimpiercingar inte ont, förutom denna som jag av någon anledning nästan storknar av.. Enligt piercare så ska den inte vara värre än någon annan down under.
Det är en obekväm situation men helt klart värt det om man vill ha det!
Du kommer inte ångra det, säger som kompisen sa idag; man lever bara en gång;)
Beror nog på att det är så mycket blodådror där, och det rör ju på sig när man går.
Jag har tyvärr ingen erfarenhet av denna piercing!
Men tycker det låter lite läskigt när det blöder mycket!
Jag har aldrig blödit efter en piercing mer än pytte pytte som slutat på 5 min !
Fånga inte dagen släpp den fri!
Att vara modig är inte att vara orädd utan att trots sin rädsla ändå stå kvar!