Vargtass, vart någonstans ?
jag vill tatuera in en vargtass, för att symbolisera mitt hund & djurintresse. Men kan inte bestämma mig vart..
Antingen på övre delen av underarmen eller på höger bröst. råd & tips ? visa gärna bilder på tassar!
Kan det bli för mycket o både ha bröstpiercing och tatuering på bröstet ?
Jag är kille kan väl tilläggas :)

Varför en vargtass? om du ska ha symboliken för hund?
Är det inte bättre med din egen hundstass, om du ska göra en vargtass i naturlig storlek så är du medveten om hur stor en varg tass är?
Då en naturlig fullvuxen varg har en tass på knappa 20cm lång och 10-12cm bred
Hälsn. Freke
Medarbetare på Beroenden.ifokus & Brott.ifokus
Tänker inte ha en i naturlig storlek ;) Och vill inte använda min hunds tampdyna tror jag… eftersom jag inte just vill symbolisera honom, då jag har haft fler hundar innan och kommer ha ännu fler hundar efter honom :P
Vargtass vill jal jag ha för att vargen härstammar från hunden, tycker det är lite ballare :) dock ej helt säkert att det blir en vargtass, har funderat fram och tillbaka på hund lr vargtass, och blir inte försen om 1 o ett halv år ca som det blir av :)
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Vargen härstammar inte från hunden ;)
Bröstet tycker jag är en bra plats för en tatuering i den formen :) Tycker inte det blir för mycket båda sakerna.
#3 .. haha jag vet, men vafan, det vet väl inte folk ;) tycker det ser snyggare ut med vargtass än hundtass, fast hundtass har jag tänkt på också, det var de jag tänkte på först …
aahh! jag vet inte… får fundera mera tror jag ;)
Tror du uttryckte dig lite fel jakke, jag fattade att du menade att hunden härstammar från vargen, inte tvärtom.
Fröken Hera fattade också det, varför hon ska göra sig lustig förstår jag däremot inte.
#5 Har inte gjort mig lustig?. Jag skrev en kommentar med glimten i ögat. Lite humor vet du ;)
jaha, haha, nu ser jag också mitt lilla skrivfel :P