Bodyart iFokus

Bodyart

Etikettfrågor-och-svar
Läst 1072 ggr
Mandusius
0

Planer på tatuering

Jag funderar på att göra katt tassar på revbena och undrar omdet verkligen gör så ont som alla säger:P ?

Mvh Amanda

Är även medarbetare på Dokumentärer :)

Loveradio
0

Undrar också om det gör ont på revbenen. Så jag följer denna tråd

/Mvh Sara - Sajtvärd på Dokumentärer
Medarbetare på Bullhundar
Besök gärna min blogg: loveradioblog.weebly.com

Karmatarerskanise
0

SOm vanligt så är det väldigt individuellt. Det andra säger visar ju inte hur ni kommer känna det.

JennyR
0

Jag tycker inte att revbenen gjorde mer ont än ngn annanstans, tyckte nog att det finns värre ställen :) Kanske att det gör mer ont kring revbenen just från början, men när endorfinerna kickar in är det inte så stor skillnad :)

Inspiration
0

Har också hört att det kan göra riktigt ont på revbenen, finns väl vissa ställen där en majoritet tycker att det gör lite ondare. Revbenen är väl ett av de ställena, fötterna ska också vara jobbiga för många, likaså insidan av överarm och bröst tex. Men som sagt, det är väldigt individuellt :)

Gluskap
0

Min tatuerare hade en kund som körde en stor gaddning på hela sidan, där det mesta var över revbenen, de körde flera timmar utan att kunden rörde en min, snackade och verkade helt oberörd. Vid senare tillfälle skulle han göra på armen, han grät nästa och sa att det var det värsta han varit med om.

Slutsatsen av detta = Det är helt individuellt!