Underarm, tips!
Gjorde en liten tatuering på underarmen för cirka ett år sedan. Tyvärr flöt den ut, har avvaktat för att se om det kunde bli bättre men det har det inte blivit så nu har jag bestämt mig för att göra något bakom och lite runt så det "missfärgade" inte ska synas. Men har helt stopp i huvudet över vad jag ska göra!
Någon som har något bra förslag?
Har en annan liten tatuering på framsidan av armen, vore kul om det passade ihop lite med den också.
Skickar först med en bild på den tatueringen som ska åtgärdas.
Mvh, Sara. Värd på Spetsar & urhundar

Om det var jag hade jag gått till en riktigt bra tatuerare och bett han/hon göra en stor coverup som täcker båda gamla tatueringarna. :)
Det är mycket möjligt att jag täcker allting istället. Ska försöka ta mig iväg till tatueraren i veckan och höra vad han säger/tycker.
Ja, du kan ju alltid köra en cover-up och/eller bygga ut idén om blommor. Eller helt enkelt något helt annat. ;)
Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆
Var till tatueraren idag och fick lite tips om färger, motiv och så vidare som kan funka bra. Det är väl bestämt att vi kör över allt och gör om. Nu ska jag bara fundera ut vad jag vill ha. Tror det blir nya blommor, fast i mycket större storlek och i färg.
#5 Låter som en väldigt bra idé :) Posta gärna bilder när det är klart.
Nu har jag gjort en ny blomma, en tigerlilja blev det, men ska fortsätta med mer på armen så det är inte klart. På bilderna är armen fortfarande plastad och svälld som bara sjutton, men det är det enda bilderna jag har nu. Den läker fortfarande och just nu är det bara skorvigt och fjälligt.
Undersidan
Riktigt nice. En stor förbättring :D

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Det blev ju superbra! :)
Tack hörni!
Jag fick veta redan på en gång att den gamla på överarmen nog skulle vara ganska enkel att täcka men att den på överarmen skulle bli kvar men mer synas som "krumelurer i blomman". När den var nygjord syntets den på underarmen väldigt tydligt så jag trodde att den skulle behöva mer färg, men idag syns den faktiskt mest som en skiftning i blomman, beronde på vinkeln man tittar ifrån. Däremot syns den som skulle bli lättare att täcka rätt bra så den behöver mer skuggning.
Jag hade tänkt att göra en till en lilja i antingen i orange eller rosa, vad tror ni om det och i så fall vilken färg?
#11 Tycker det låter jättr bra. Jag är för färgen rosa, jag :)
#12 Ja, det kanske inte vore så dumt!
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Oooh vad snyggt de blev!!!
Tack Hera! 
Sjukt snygg va de.
Verkligen popar ut.
Är faktiskt samma person som gjort A:et på insidan av underarmen som gjort den nya, kan man kanske inte tro!
#16 Tack!