Bodyart iFokus

Bodyart

Etikettpiercingar
Läst 2120 ggr
asmaa
0

söker piercare

Hej..

Jag söker en kvinna som kan pierca, måste ej vara studio, det är två vänner till mig som vill göra piercing i naveln

Rumblebee
0

Vore det helt enkelt inte bättre att bara hoppa in på någon studio, i och med att det är ett så vanligt ställe som naveln, så borde det ju inte vara så svårt att hitta en seriös piercare, som använder ordentligt steriliserade nålar och inte en bakteriefylld pistol.

asmaa
0

ah dom vill inte betala typ 600 soänn för en piercing, men självklart så kollar man så det är ngn som använder steriliserad nål och inte pistol , det vet dom redan..

Karmatarerskanise
0

#2 Dumt att lägga mer vikt vid pengar än vid plats.
Detta är ingen kontaktsida där man kan söka upp hemmapulare, utan denna sida uppmanar till att man går till riktiga studios, som vet vad dom  gör och som följer regler och förordningar.

Labolina_73
0

nu vet jag inte var ni bor men på Valhallavägen inne i stan (stockholm) på tattoo och piercing studion mad mecines (kanske fel stavning) där har dom alla tatueringar på 300:- vet inte om dom ska lägga av med piercing och det därför är så billigt,, eller om det vara är en drive dom har..

//Linda

hus-musen
0

#4 menar du mad machine tattoo factory?

Qui dormit, non peccat

Karmatarerskanise
0

#4 Kostar ALLA tatueringar 300kr? Låter väldigt underligt. Då kan jag göra en tatuering värd 10 tusentals kronor för bara 300 ;)

hus-musen
0

#6 Näe de tar 600 kr i timmen, men hade ett nyöppningserbjudande så det kostade 300 kr timmen. Det erbjudandet är slut sen länge sen.

Qui dormit, non peccat

Karmatarerskanise
0

HAhaha okey, då förstår jag Tungan ute

asmaa
0

jag uppmanar inte heller till att gå till oseriösa piercare, eller som bara fixar hemma, utan min fråga (även om den kanske var otydlig) är efter ngn som kan pierca lite billigare än på salong, men 'ändå med samma utbildning/ erfarenhet och använder samma redskap..  anledning till att jag frågar är för att det verkar vara ganska svårt att hitta kvinnlig piercare, och så vill dom ej betala 600 för det..

Rumblebee
0

Blir lite nyfiken, varför måste det just vara en kvinnlig piercare? Okej om det hade varit tal om typ bröst eller genitalpiercing, men navlar har ju alla Tungan ute

Karmatarerskanise
0

"ngn som kan pierca lite billigare än på salong, men 'ändå med samma utbildning/ erfarenhet och använder samma redskap"

Det står ju ganska tydligt för mig att du söker något annat än en salong/studio.
Redskapen kan vem som helst skaffa, det är autoklaven och renlighet som de flesta som pular hemma inte har tillgång till. Alltså blir det ingen steril miljö.

Tycker fortfarande att man får betala för det man vill ha.
Och jag undrar också varför det ska vara en kvinnlig?

Labolina_73
0

nää.. :-) Marcin tar 700:- / timme att tatuera,,

det som kostar 300 är piercing,, alla kostar nu 300:- / st.. :-)

ett lite missförstånd tror jag.. ;-)

//Linda

Labolina_73
0

*s* det var ju jag som skrivit fel…. JAG??? hm måste vara någon som varit inne och fifflat.. ;-)

//L

hus-musen
0

#12 På hemsidan så fanns det iaf erbjudande att de var halva priset när de öppnade men det var länge sen nu. Kan ju ha höjt =)

Qui dormit, non peccat

Labolina_73
0

#14 ja det vet jag inte,, :-) jag har varit där fleras ggr nu både med mej själv och tagit dit kunder och nu tar han iaf 700:- / timme.. :-)

men det är ett väldigt bra pris iaf tycker jag,, han är superduktig. Jag är så jäkla nöjd med mitt porträtt han gjorde.

/L

hus-musen
0

Ja jag har tittat på lite bilder, marcin verkar vara rätt duktig!

Qui dormit, non peccat

Labolina_73
0

#16,, han ÄR jätte jätte duktig.. :-) Helt klart värd att rekomendera till andra,, och jag kommer inte gå till någon annan nu när jag hittat en som är superbra. :-)

//L