Bodyart iFokus

Bodyart

Etiketttatueringar
Läst 9188 ggr
[radiohead]
0

Ros-tatuering

Jag behöver lite tips på tatuerare, undrar om någon av er på forumet vet om någon som är riktigt duktig på någorlunda realistiska rosor?

Hittar verkligen ingenting när jag söker. Och jag vill inte gå till vem som helst för den ska sitta på halsen. Vill gärna att det ska bli så fint som det bara går. :)

Bijish
0

var håller du hus? antingen är de på zoi tattoo i malmö grymma.
Du kan även kolla gaddad.se

Freke
0

Precis samma fråga? Var i världen håller du hus? Kan säga en hel del som är duktiga men vet inte om du har möjlighet att ta dig dit??

Hälsn. Freke

Medarbetare på Beroenden.ifokus & Brott.ifokus

[radiohead]
0

Oj. måste haft hjärnsläpp. Hehe, men jag finns i Köping. Så stockholm - västerås - örebro vore utlimat.

Rumblebee
0

Vad jag har hört så är http://www.bigslicktattoo.se/ och http://www.waterprooftattoos.com/ de bästa inom örebro. Jag själv kommr gå till Big Slick när det är dags för min groda på armen Skrattande

Freke
0

Stockholm:

Micke på Platinum Ink Tattoo Company

Freddan på Evil eye

Isak på East Street

eller Swahili Bob..

Alla är bra och duktiga

Hälsn. Freke

Medarbetare på Beroenden.ifokus & Brott.ifokus

VeronicaKahlbäck
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

BIGSLICKTATTOO i Örebro, alla väljer vad dom vill stödja men om man går in på piercings och kollar på bilder så finns det en med 2 surface på magen och det är mitt ex då 13 åriga lillasyster på bilden, hon ser absolut inte en dag äldre ut och hon hade inga problem med åldern, piercaren stallde inga frågor…
Usch säger jag bara för den I*****N!!

/ Veronica, sajtvärd för Iller.iFokus

VeronicaKahlbäck
0

hehe glömde skriva att jag tycker killarna på Waterproof är grymma, har bara sett rikigt bra tatueringar därifrån och aldrig hört någon som varit missnöjd.

Rumblebee
0

Hmm med tanke på bilderna jag har sett på deras studio så verkar det ju väldigt rent och seriöst ObestämdObestämd

VeronicaKahlbäck
0

#8 jag  tycker väl lite olika beroende på piercing, men tycker 13 är långt under gränsen samt 4 (råkade skriva 2 i förra) surface på magen är ganska fel moraliskt sett enligt mej.

emmamf_2
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Finns en duktig i norrtälje på rosor.

Hon gjorde min ros på axeln och hon är grym!

Labolina_73
0

Marcin Kuusinen 0765680468 på Valhallavägen i stockholm är så jäkla bra,,, megaduktig, han har tatuerat in ett portrett på min arm och det blev så jäkla bra.

Engelsktalande, men förstår mej i min engelska.. ;-)

mvh Linda