Tattuera Pikachu, men var?
Jag är jättesäker på en tattuering, nämligen en pikachu! XD
Jag vet att dem kommer sitta där resten av mitt liv, men jag tror inte jag växer ifrån min "barnslighet".
Jag funderar vart den ska vara? Övre Vänstra armen är upptagen och svanken också. Den ska inte vara så stor utan typ som en tennisboll.
Vill ha på ett synligt ställe men ändå ett ställe man kan gömma en, vad tycker ni? :)

På benet? Eller på skuldran?
Qui dormit, non peccat
Funderade på benet fakiskt, typ vid sidan under knät…. Kommer inte på namnet. Men hur blir det när man rakar benen och så? (efter det läkt)

hur menar du? man rakar u bara bort håret :)
Qui dormit, non peccat
Ja det vet jag xD men tänkte typ om det kan bli torrt runt de tattuerade området eller om det bleks fortare?

Näe de har jag svårt att tro. Massor med människor har ju tattueringar på benen. Bästa man kan göra för att undvika att de bleks är att inte sola tattueringarna och att smörja in dem så huden inte skadas.
Qui dormit, non peccat
På foten kanske…
Och när du rakar dig, hyvlar du ju inte bort skinnet .. så neh, det ska inte blekas av det :)
Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆
Sen när man skrubbar sig så försvinner lite hud, men det är inte så djupt xD och man behöver ju inte skrubba sönder just där :D
Varför inte på någon av underarmarna? :) Där kan man både ha den själv eller bygga vidare om man vill.
/Jessica