böja piercingsmycke
Hej!
nu är jag här och spökar igen. Men jag har bestämt mig för att byta smycke i min näsvinge för jag tycker den är nästan helt läkt, kan nog behöva byta också för att tvätta den andra helt osv.. Men, mamma visste ju ingenting så när hon var iväg så köpte hon några fina smycken, raka är dom. Jag har aldrig bytt smycke så jag tänkte att den första jag byter till kanske kan vara färdigböjd men inte. Någon som vet hur man böjer dom rätt? Jag har ingen som helst aning. Om jag kan göra detta själv vore det ju jättebra, men om det inte fungerar får jag åka till hon som piercade mig och be henne att böja och sätta i dom. Men vet ni hur man böjer eller vad man nu gör? :p
Sajtvärd för Naturfoto & Musik
Medarbetare på Djurfoto
Har silverplopp typ i näsan dvs ett örhänge som jag själv böjt då mnan helst inte vill ha den ploppen som man har på baksidan av örat i näsan :P så ja det ska väl gå bra att böja själv :) böj den lite ovanför mitten så tror jag det blir bra.
men de märker du kommer inte ihåg hur jag kom på var min skulle böjas nu när jag köper ny böjer jag den efter den gamla så blir inte direkt något problem för mig men någon annan kanske har bättre tips
// Madelene och Pälsbollarna
Sajtvärd på Camping
Medarbetare på Omplacering och Gecko
Jag böjer bara mina på mitten helt enkelt, så att staven blir L-formad. Har fungerat bra med alla hittills :)
Tack båda! Jag kan ju alltid ta ut den jag har nu och se hur den är böjd och sen se om jag klarar av att böja själv, annars får jag åka och fråga om hon kan hjälpa mig med det! Tack :)
Sajtvärd för Naturfoto & Musik
Medarbetare på Djurfoto
Så lite så. Ja är du osäker så låt piercaren göra det, det brukar de göra gratis :)
Men det ska inte vara särskilt svårt så jag tror du fixar det :)