Har den blivit uttöjd?
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Tog min näspiercing för nästan ett år sedan (men pistol -.-)… den är nästan helt läkt. Jag leker med den mycket och det ser ut som om den har blivit uttöjd för hålet ser lika stort ut som mina vanliga hål i öronen… det är lite rodnad runt om, och jag tror att det är för att jag leker med den ganska mycket… Gillar liksom att vrida runt på den (något som jag gör utan att tänka på det när jag är uttråkad)
Jag vill ju inte att hålet ska vara stort och att det inte kommer att växa ihop (eller bara krympa) när/om jag vill ta ut piercingen.
Jag vet inte vad jag ska göra för något (ska jag ta ur piercingen, eller bara sluta pilla på den???)
Jag är riktigt tacksam om jag får svar för jag vill ju helst inte ta ut den!
Glömde säga att det är min första piercing och att jag ångrar grovt att jag tog den med pistol (har haft lite problem med läkningen också)
Jag tog ut den just nu, men ska sätta dit den igen under natten…
Som jag sa innan så är jag riktigt tacksam för svar!
(P.s Kan försöka lägga in en bild imorgon)

// Matilda
har själv ingen näspiercing (inte häller några läkta piercingar då mina i öronen vägrar läka), men är relativt säker på att skinnet iallafall läker igen efter ett visst tag.
ej sker dock så vi får vänta på fler svar!
You haven't lived until you've found something worth dying for
#1 det tror jag med… ska låta den vara (sluta pilla på den) för jag tror att den kommer att bli bättre då :)
// Matilda
Näsvingen är ett av de svåraste/ondaste ställena att töja, så så mkt tror jag inte du töjt ut det. Det ska tydligen dras igen väldigt fort också. Så tror inte du har något att oroa dig över. Men ja, sluta pilla på den så ska den nog må bättre. Annars kan du lika väl ta ut den och göra om den senare hos en riktig piercare. Men om du inte kan sluta pilla och det inte är helt läkt efter ett år så kanske det är bäst att låta bli.
/Jessica
#3 A jag tänkte också på det.
Jag låter den vara… fick bara lite panik igår, men idag är jag lugn. Orkar inte hålla på ;)
// Matilda
Gott :)
/Jessica