funkar det?
går det att tatuera i handflatan? eller det måste ju gå, men blir det bra? nöts det som bort eller? eller? nackdelar?
Beror på vad du gör med handen, om du använder handflatan jätteofta så förvinner det nog. Vet en som tattuerade fotsulan på foten i fyllan och det försvann tillslut :)
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
hade tänkt mig höger hand, mitti handflatan. sååå, lär ju användas MYCKET… ;)
HAHAh XD Vet inte om jag misstolkade eller inte XD
troligtvis!! x) jag gjorde det själv oxå när jag läste vad jag skrev… ;D
#3 hahahhahahaha dagens!
jaaa, vad säger man.. x) folk säger att jag är bra på att säga sån't där! ;)
De jag känner som gjort i handflatan har inte haft dom länge. Så vill man ha i handen så får man fylla i hela tiden.
Japp, man får fylla i de i handflatan ibland, då det slits mer än andra. Likadant med under fötterna och armbågarna tex :)
/Jessica
hmm, okej, synd.. efersom jag hade velat ha en hundtass där, från min första hund, han är min högra hand… han har lärt mig och alla de andra hundarna, han har fått dra det tunga lasset… och vill ju ha HANS tass, och ska man fylla i så blir det ju inte exakt likadant som orginalet… så får tänka ut någon annan bra placering! :)

Du kan ju tatuera in den på handryggen annars, där nöts den inte lika lätt :)
/Frida
Medarbetare på Sång.ifokus.
Stå på dig, annars gör någon annan det.
Håller med om att handryggen också kanske vore något då det som sagt inte slits lika lätt, eller undersidan av underarmen, precis vid handleden om du vill ha något som är lite mer diskret.