Bodyart iFokus

Bodyart

Etikettpiercingar
Läst 2333 ggr
Trixies
2011-07-23 21:11
0

Tungiercing :)

Hejsan någon gång nästa vecka ska jag försöka ta en Tungpiercing på Big Slick Tatto i Örebro. Jag vill veta lite tips på vad som kan ätas efter piercingen för jag måste ju äta någonting eller hur? Har hört att man ska äta enkelt dagarna efter piercingen såsom pasta , potatis , grönsaker/frukt , nudlar & isglass. Jag är då minderårig 14 år men dom flesta kompisarna kan ta ändå utan några problem som är i samma ålder som mig. Och jag är rätt nervös mina föräldrar vet inte om det dom kommer inte skrika och så men lite besvikna kanske. Jag ska ha min bästis med mig och om vi blir insläppta ska hon hålla mig i handen & stötta mig. Så jag undrar lite hur ni gjorde med efter skötseln?

Kebab-Eme
2011-07-24 20:49
0

Pasta och nudlar är inget jag skulle rekomendera att äta xD Det snurrade runt min Tungpiercing xD
Vissa har lättare att äta ''vanlig'' mat än andra direkt efter.
Jag kunde inte äta någonting. Bara soppa typ. Ris går också ganska bra. Bara att svälja :)
Nu på sommaren på BigSlick tror jag att man måste boka tid har jag hört.
Jag gjorde inte så mycket med skötseln faktiskt.

Gurglade vatten efter jag hade ätit och rökt.
Borstade tänderna morgon och kväll.
Inte så mycket mer :P

KöttbulleKorv

Trixies
2011-07-24 23:02
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

#1 Okej tack! Glad Måste man boka en tid? :o

Trixies
2011-07-24 23:09
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Vet du om det är öppet på helger?  Tungan ute

Kebab-Eme
2011-07-25 15:32
0

På sommaren har jag hört att man måste göra det :P
Har ingenaning hur det är på helger men det borde ju gå det med xD

KöttbulleKorv

Karmatarerskanise
2011-07-25 17:10
0

Att boka sig en tid är ju att föredra. Annars kanske man bestämmer sig för att göra den en dag, och så har dom inte tid att ta en. Då har man spänt sig och blivit nervös i onödan.

Men jag hade inte gjort det utan tillstånd av mina föräldrar, och jag hoppas inte studion gör det heller. Känns inte seriöst då.

Kebab-Eme
2011-07-25 23:45
0

Den studion säger att man måste vara 15 med förldrarnas tillstånd osv på sidan. Men det är synd att dom inte tar det på alvar just när man väl är där. Känner jätte många som går dit just för att dom inte bryr sig om ålder..
Men därimot gör dom ett fintfint jobb! Aldrig tagit en piercing där men dom som har tagit där ser det väldigt bra ut på.

KöttbulleKorv