Bodyart iFokus

Bodyart

Etikettpiercingar
Läst 1797 ggr
Inspiration
0

Medusa dagen efter?

Kan man prata bra samma dag eller dagen efter att man piercat medusa? Det kanske inte är några hinder alls att prata, eller gör det ont? Tänker på tex svullnad, att det är ömt osv.

:)

[LillaLaven]
0

Jag kunde prata lika bra samma dag som det togs. Men att typ dricka ur ett sugrör och sånt småkonstigt var svårt däremot.
Svullnaden var inte jättesnygg, men la sig hyfsat snabbt. För mig iaf! :)

Inspiration
0

#1 Va skönt att höra! Vill inte vara stum första dagen på universitetet tex, haha. Men då får vi hoppas att jag också kan prata bra efteråt :) Svullnad får man ju ta, får skoja om att det är botox eller nått hehe.

[LillaLaven]
0

Ja, det kommer nog gå finfint! :D
Men ja, tänk på det som om det blir typ stelt, det tar ju emot lite mer än vanligt när man pratar, men bara lite :)

Inspiration
0

#3 Haha ok :) Ja det ska nog gå bra, ska göra den dagen efter universitetet så slipper jag det. Så blir det en lugn helg att vänja sig vid sin nya vän :D

StickyKitten
0

Att prata var inga problem, inte äta heller egentligen. Skratta gick däremot inte så bra.

Sen tycker jag att svullnaden såg snygg ut (inte onaturlig). Lite småsexiga putläppar i några dagar Glad Typ som att man just hånglat en massa.