Ny piercing!
Hej folk!! Jag gjorde 2 nya piercingar idag vid 17.00 tiden! Något jag glömde att fråga innan dom stängde var om jag skulle göra rent dom ikväll? eller ska jag vänta tills i mån? jag vet att jag ska tvätta den 2 gånger om dagen med mild tvål eller koksalt!
:)
Tacksam för svar!
Jag tog nippels för ni som inte förstod ^^ Ingen som kan svara lite snabbt innan jag lägger mig?? :/
Lite sent svar kanske… Men jag skulle ha tvättat dom på kvällen, eller åtminstonde kollat till dom och ev. topsat bort det skräp/sårvästska som kan finnas. :)
#2 ahh lite sent :P Men jag sket i att tvätta dom då dom såg väldigt bra ut! Kan säga att jag har tvättat med tvål på morgonen och koksalt på kvällen. Dock så har dom inte varat eller konstat sig över huvudtaget :P Tuttarna är ju dock lite öma men inga skorpor eller något :) Så jag hoppas på det bästa!
#3 Haha ja. Men det verkar ju läka bra iaf. :)

Jag har alltid fått rådet att vänta tills morgonen efter med tvättningen, eftersom piercaren ändå "gör rent" innan den görs och så får piercingen vila lite.
Lite sent svar, men ändå 
#5 det var exakt så jag gjorde :) Tvättar dom nu 2 gånger per dag med koksalt :) Och dom läker skit bra!!! :P