OT: Panduros tävling!
Hejsan Bodyart i fokus :D
Är med i denna tävlingen www.skapanytt.se
och här är mitt bidrag! http://www.skapanytt.se/gallery/photo/382
Hade uppskattat att ni röstade på den ifall ni tycker att jag iaf har en plats i top 10 ;D
Ifall ni vill se mina andra egengjorda töjningar finns de här http://dayviews.com/#!/sincere/
**Thank you! :* <3
**
Jisses! Vilka snygga smycken :D Har inga töjningar själv annars hade jag lätt försökt köpa ett par av dig :)
I want to be like the patronsaint of reality.
haha vad snällt av dig! :D
Tack så jättemycket! :D
Har röstat. Verkligen snygga!
Tackar Hera :D
"Squiddlyspooch" var ju asgrym.
Och nörden i mig älskade ju såklart Horde-loggan ;D
*Röstat*
Hihi, tackar :D Folk gillar squiddly bäst verkar det som :D
Jag älskar själv hordesmycket <3
Men tusen tack, verkligen :D :D
Har "Gillat" nu. :< De var nice!
Sry för dubbelpost men:
Älskar Invader Zim halsbandet, du borde syssla med det här på heltid om du inte redan gör det
Tack så jättemycket! Tror dock inte att jag hade kunnat livnära mig på det, och jag har precis börjat med det här :P Hemma, själv, på dagarna/kvällarna. Vet som inte hur det skulle gå till :P
Gå en designer utb i formgivning eller frilansa kom på ett koncept och försök få någon butik till att sälja prylarna åt dig? Jag är inte insatt i hur företagsvärlden funkar dock :p Jag bara vet att du har talang, jag är den mest konstkritiska personen i världen och jag säger ändå wow åt halsbandet…
Kanske skulle du göra en kollektion och sedan ha en konstutställning där du säljer smyckena? Man brukar kunna flörta in sig på bibliotek och diverse smågallerier som vill locka folk, tror den vägen är lättast, även om du inte kan leva på det kan du få dig ett namn bland de som uppskattar vad du gör :)
Hm ja, jag får kanske kolla upp det. jag är så långsam bara. Det tar verkligen nån timme för mig att få klart en endaste grej =/ Vet inte hur jag ska få ihop en hel kollektion!
#11 :< Det får ta sin tid helt enkelt :p Jag tänkte göra ett blogginlägg om ditt Invader Zim halsband om det är okej att jag lånar ditt fota av det? Skriver självklart att du är upphovsrätt"kvinna" till både halsband, foto, design osv, samt länkar ofc. :)
Ah kanske det! :) Det är nog bara jag som har bråttom då!
Javisst får du det! :D coolt :3
#13 Hey liksom inte blev du sådär vacker över en natt, att skapa tar tid :) Danke VAASHii, ska ordna det nu på en gång :I
Haha men åh tack :3 Och det stämmer nog :)
:D
#15 Har lagt upp den där nu :) Hoppas du får några röster till på dina töjningar med.
Tusen tack ! Så himla snällt av dig! :D Kul att du gillade mina invader zim grejer :D Gillar dem mest av allt jag gjort <3
#17 Jag hade försökt lägga upp det även om jag bara kikat förbi, det är så jäkla bra gjort, kunde liktväl vara offical merchandise, vilket jag först trodde när jag såg det, hoppas inte du har någon leksugen person som en själv i närheten när du jobbar, jag hade bara kommit med önskemål om nya leksaker hela tiden xD Jag är väldigt medveten nämligen om att man kan göra ledade actionfigurer med lera av "super sculpey", som blir som hårdplast :p En dag ska jag skaffa mig en kreativ fru som leker med mig :( Har du prövat att sälja nånting över tradera? Ett halsband som Invader Zim borde vara svårt att skiljas från dock, det är mer utställningsmaterial som ska gå för ett högt pris. Sälj det till de som gjorde serien kanske xd
Haha nej jag har precis börjat med det här och den enda i min närhet är pojkvännen men han har inga direkta requests, bara ett hordemärke :)
Det är ju en jäkla massa folk på Dayviews som jag ska göra grejer till men ja, tradera är ett alternativ. Startade en Etsy men har inte gjort något till den än! Praktiserar ju på ett hunddagis hela dagarna så har inte så mkt tid över till detta just nu! Men försöker trycka in lite pyssel här och där :)
Men ja, ska jag sälja invader zimisarna eller göra fler så får jag sälja dem till ett hägre pris. Har så svårt för att skiljas från dem :P
"19 Varför bara ett hordemärke, han måste tänka STÖRRE! (en tauren som rider på en human!):D
Jo har sett det :p är väl därför designers ofta bara gör ursprungsmodellen och sedan görs "molds" på den, blir jobbigt annars :p Hunddagis, det låter kul och lite jobbigt :)
Jag tror lätt att du skulle få ut flera hundra för zim halsbandet om du hade en utställning, och jag undrar ändå om inte studion som gjorde serien skulle vara lite intresserad av att köpa det. EBAY kanske?
Haha, det hade jag nog inte pallat göra :P
Invader Zim grejerna var kanske det andra seriösa jag gjorde i lera, lixom jag har inte hållt på med detta länge och har ingen erfarenhet direkt xD
Sånt här smått går bra men stora grejer, not so much!
Ah fast jag vet inte riktigt hur molds funkar.. oO
Det är kul och joooobbigt! ont i fötterna och benen har jag :P
Hehe tror inte det faktiskt! De har säkert redan såna som är mer exakta ^^
Putt! :D
Tack så mycket till er som röstade på mig! <3 Hamnade på 10:e plats! :D whie!
Grattis :)