Nummer 6 & 7 på plats!
Jag gillar tatueringstudios som har drop-in, då behöver man inte vänta så himla länge på att få det man vill ha. Så igår blev det två nya små sötnosar! en på varje ben. Och de sitter rakt, jag bara vred benet för att få en bild.
Får ursäkta för att jag ser ut som en fläskkorv haha, men jag blev väldigt svullen och plasten satt åt.. Men ja, här är en snabbild jag tog påväg hem :)
/Jessica
Riktigt snygga! Gillar den tjocka linjen runt om!
#1 Tack! Ja jag med, ville ha de lite markerade :)
/Jessica

Snygga! Vart har du gjort dem?
/Jenny - medarbetare på Medeltiden.ifokus
Riktigt fina! ^^
Har också ett par diamanter på vardera ben, dock i gråskala och vridna. :) Men kan ju säga att jag vart rätt sugen på att fylla i med någon färg… :O
#3 Tack! Gjorde dem på Porky Royale Tattoo i Stockholm, hos en kille som heter Emil :)
/Jessica
#4 Tackar :)
Haha, ja men kör på bara! Jag älskar mycket färg :) Röda och gröna diamanter är också riktigt snyggt..
/Jessica
#6 Vi får se vad som händer och sker. :) Blått var riktigt snyggt! Ser ut som godis. ^^
#7 Mitt egna lilla fina godis :D
/Jessica
Snygga :) vad kostade dom?
/Mvh Sara - Sajtvärd på Dokumentärer
Medarbetare på Bullhundar
Besök gärna min blogg: loveradioblog.weebly.com
2000 kostade dom, troligen blev det lite dyrare då det var på drop in :)
/Jessica
Oj det var dyrt! Men drop in brukar ju vara billigare än bokad tid eftersom det är lättare och mindre motiv
Dock får tatueraren jobba väldigt mycket på löpande band utan något inbokat, så kan tänka mig att det blir jobbigt :P Men ja, nu blev det så.
/Jessica
Men det ska ju inte inverka på priset? Drop in ska alltid vara billigare. Samma sak hos t.ex frisören.
Min krona med 4 olika färger, text under o mycket detaljer. Som tar upp nästan halva underarmen kostade 2200kr och var på bokad tid.
Iofs så har din lite skuggor och färgskiftningar och kanske tog lite tid att göra, men 2000 tycker jag lät mycket på drop in. Hade gissat på 700 kr per st (1400 för båda) Men jaja :)
Jo det hade jag med gissat på. Men jag orkade inte pruta för en tatuering. Jag har en som fyller nästan hela underarmen och den la jag 2500 för. Men det är olika bland olika tatuerare. De har olika timpris osv osv.
Jag lät det vara helt enkelt, jag är nöjd och det är väl huvudsaken egentligen.
/Jessica
#14 Jo det är ju huvudsaken :)

Emil har gjort drop-in på mig och killen oxå. Ska gå och fixa om båda lite, då var han lite väl nybakad :)
#16 Vad kul :) Ja övning ger ju färdighet!
/Jessica

Jag har sålt den uppstoppade haren/ tjädern de har i glasmonter till dem ;)
#18 Haha! Den som står vid toaletten, det är ju häftig som fan :)
/Jessica

yes :) min morfar har stoppat upp den. Har sålt en uggla till Emil oxå, han kanske har den i sitt rum?
Det vet jag inte, var bara ute i "stora rummet". Men gillar stilen de har i studion!
/Jessica
Sjukt snygga!
Jag hatar att titta på folk som har snygga tatueringar då jag blir avundsjuk att jag inte är 18 år en ! 
#22 Tack så mycket :)
Det är absolut värt att vänta, även om man låter som en gammal häxa när man säger det haha. Men de blir bara bättre och bättre ju äldre man blir tycker jag. Även om jag bara är 20 nu haha, men har lyckats samla på mig några stycken :)
/Jessica
#23 Varsegod :)
Jag som har så dåligt tålamod :) Fyller snart 15 och har kollat på tatueringar sedan jag var 11 år längtar tills dagen jag fyller 18 då det blir någon tatuering & mer piercingar på plats!
Det har jag också. Gjorde min första tatuering när jag var 17, och den blev inte så bra kan jag lova haha :P Men pierca dig med föräldrars tillåtelse kan du ju? Om det inte är emot det förstås :)
/Jessica
Eller det kanske är 16..
/Jessica
Okej , jag har piercat mig nyss emot mina föräldrars tillåtelse & dom var sura först men nu har dom släppt det så kanske kan ta mer innan 18 :) Jag tänkte bara nänma att jag tror det kommer bli jättesvårt att hitta en tatuering som passar mig då jag vill ha något personligt om mitt liv typ. Och har tänkt över passande personliga tatueringar i fyra år och inte hittat någon. Men jag kommer säkert på något tills jag blir 18 :)
Då är det ju superbra att du väntar och letar inspiration tills du verkligen hittar något du vill ha :)
/Jessica
Ja precis :)