Labret idag

Grattis och bra att du trivs o delar med dig av erfarenhet :) (Y)
MEN JÄÄÄIIIJ! Fan vad fint det blev Bella! 
#1 Tack :)
#2 Wiiie taaack! :D Så såå glad, hihi.
Snyggt! Det ser jättenaturligt ut att du har en labretpiercing faktiskt!
Ja, Simon har jättebra rykte. 
/Anneli
#4 Tack! :D jag är så nöjd så.

Åh vad fint det blev! Håller med #4, det ser verkligen naturligt ut att du har en sån :)

#4 precis. därför måste vi alla gå och pierca oss oftare så Simon får ihop mer pengar och kan öppna större studio!
Grattis. Du passa bra i centrerad. :)
Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆
Ja, väldigt bra.
/Anneli
Håller med ovanstående skribenter 
#9 - #11 Tusen tack :)

Passar dig alldeles kalasbra!
Va hjälp ä å fly om du ha töjje fel väg?
#13 Hade missat din kommentar, tusen tack!
Jag har en fråga jag hoppas någon med erfarna ögon kan se.. jag tänkte byta till ring elr hästsko nu.. men storlek?! Vet att 10 mm är för litet eftersom jag har flera ringar i 10 mm som inte passade..
Så frågan är 12 mm, 13 mm, 14 mm elr större?
Jag har ganska fyllig underläpp också, och hade 12 mm. Men min var en off center, där läppen är lite mindre rund så att säga.
Så skulle nog säga att minst 12 mm … möjligt att du behöver större. Det där beror på ens egna utseende.
Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆
Du ser helt underbart fin ut i den! Ska själv i morgon o ta en likadan:D ska bli askul!
men en fråga , från vilken skala , hur ont gjorde det ? 1-10 ? :P
MVH Elin
#15 Ahh, ja minst 12 ska det nog vara ja. Kör nog på en 14 mm! Tack för ditt svar.
#16 Tack! :) Labret är så snyggt. Jag hade off center förut, den kändes knappt att göra. Men denna "vanlig" labret, den gjorde ONT. På riktigt ONT. Tårarna rann, går inte att jämföra med någon annan smärta.
Misstänker att han kanske körde igenom ett blodkärl elr något för det gör ont när jag byter smycken också, började t.om blöda när jag bytte stav första gången.
Så för mig var smärtan 10 av 10. Medan off centern 1 av 10.
Sammanfattningsvis skulle jag säga att det är helt inviduellt beroende på ens egna smärttröskel, piercare och placering.
Jag är ändå toppennöjd med min piercare, han har placerat den asbra både utseendemässigt och praktiskt också - den skaver absolut ingenting, som min förra gjorde hela tiden.
Långt svar blev det nu haha, men jag har blivit helt frälst i piercingar och kan snacka huuur länge som helst om det ;p
ojj haha inte kul att det gjorde så ont:/ vet sj hur det känns att bli stucken i ettr blodkärl , den gör förjäääävla ont :P (sorry svordomen men ja ) , ska ta min i morrn o är mycket spänd:D
efter hur många vecko bytte du stav?
MVH Elin
#18 Efter 4 veckor :)
Okej tack då vet jag:)
MVH Elin
Alltså, man känner ingenting när man sticker i ett blodkärl. Blodkärl har inga nervtrådar. Men det blöder mer.
Däremot gör det ont när man träffar en nerv, förmodar att det är det ni menar. 
Ilya; om du blödde vid ditt byta av smycke var det inte läkt, ont ska det heller inte göra. Även om man träffar ett blodkärl då man piercar, så har även det läkt då piercingen läkt. Det spelar alltså ingen roll då det är färdigläkt. Ådra eller ej.
Gör det fortfarande ont då du bytar smycke?
Jag är vädligt orolig över att piercingen kommer hamna för långt upp eller för långt ned haha xP
MVH Elin
#21 Då menade jag en nerv, helt enkelt ;)
Nej det gör det inte, inte nu. Men första gången jag bytte smycke (inte läkstav) gjorde det ont.
Hihi, idag nästan 1 år senare, gjorde jag om, fast på sidan denna gång. KLICKA HÄR för att se bild!
Så nu har jag piercat läppen sammanlagt 3 ggr :) fast bara ett hål som används, dom andra är borttagna och igenväxta.