Nummer 8 kommer imorgon!
Yes, imorgon kommer tatuering nummer 8 sitta på plats. Alltid kul med lite ny färg nu när hösten smyger sig på :)
Några fler som har tatueringsplaner till hösten?
/Jessica
Vad ska göras och var? :)
Jag började jobba på min 3/4 sleeve i slutet av juli, var inne på andra sittningen i torsdags, så nu är insidan av armen klar, tredje sittningen är inbokad den 27 september då börjas det på "utsidan". :)
Jag ska göra en old school ros med en diamant i, med lite blad och sånt runt om, och under eller lite på rosen ska det vara en banderoll med "mamma" i :) Den ska sitta på min underarm, jobbar på att fylla hela armen, men det tar ju sin tid haha. Ska göras på Swahili Bob's i Stockholm.
Vad är det för stil/motiv du kör? :D
/Jessica
Låter fint, har en liten förkärlek till diamanter av någon anledning. :) Du får lägga ut en bild sen!
Det som sitter just nu är en baphomet med ior i knät, nästa sittning börjar vi på cthuhlu, så ska jag försöka komma på ett snyggt avslut och lite smått och gott i bakgrunden. ^^
Hos vem är det du ska till på swahili? Sitter nämligen hos Daniel där. :)
Ah Kan ni inte slänga upp bilder? Gillar dom inne på Swahili bob så vore kul att se deras verk. Har en liten halv fundering över att gå dit och göra något :)
I want to be like the patronsaint of reality.
#4 Kan slänga upp en bild imorgon när jag är klar :)
Det är Kalle jag ska till, har inte varit hos honom innan, men har sett lite han gjort som jag gillar :)
/Jessica
#3 Jo jag med, gjorde två diamanter på baksidan anklarna för 2-3 veckor sen haha. Det är ju snyggt som fan, plus att det kan stå för mycket bra :)
/Jessica
#7 Kalle är riktigt duktig! :)
Kan bara hålla med. ^^
#8 Känns bra! Lite nervös är man ju varje gång man går till någon ny :) Din ser ut att bli ett riktigt snyggt litet mästerverk, ser fram emot att se hela!
/Jessica
#9 Ja, fast jag har bara gått till personer som vänner varit hos så man kan glutta på deras om det vart bra eller inte. :P
Tack! :D Det blir att lägga upp bilder sen när det börjar närma sig klart.
Oh vad kul :) Jag ska göra en nu på onsdag! Sitter och längtar som f*n till dess!!
#10 Jo jag har en vän som har gjort hos honom, och jag tycker att den är skitsnygg. Så allt för illa kan det inte bli haha ;)
/Jessica
#11 Vad och var? :)
#12 Haha, det enda jag hört om Kalle är att han kan vara rätt brutal i sitt tatuerande, men det är nog bara med killar. :P
#13 Haha ok, har blivit "brutalt tatuerad" innan tyvärr, så det ska nog gå. Får hoppas att han är snäll, och sen är killar mesar ;) Min kommer nog bara ta 45-60 min, så det ska jag överleva :)
/Jessica
#13 Haha ja. ^^ Du får lägga ut bild när allt är klart!
Nu är det klart! Och du hade rätt, han var fan brutal! Men han var snabb och gjorde det bra. Dock fick jag bara sjukt dåliga bilder nu, och plasten är på nu. Men ska försöka ta en ikväll eller imorgon. Är svullen som en falukorv! :D
/Jessica
Kan lägga upp lite halvtaskiga mobilbilder, svårt att göra färgerna rättvisa.
/Jessica
Grymt fin vart den! :)
#19 Tack så mycket!
/Jessica
Sjukt snyggt!! Hehe fast vete tusan om man törs gå till honom om han är brutal :P
I want to be like the patronsaint of reality.
#21 Fast det brutala väger upp att det blir snyggt och snabbt gjort. ;)
#21 Men om det är hans stil man vill ha så får man ta det haha. Men just denna han gjorde på mig är dock inte hans stil, han gör mycket mer basic och verkligen old school. Bara att kolla in honom på facebook eller hans hemsida så ser man vad han gör :)
/Jessica
Här är hemsidan;
/Jessica
#25 Fint! :) Skönt, revbenen är ju ett ställe som är rätt kännt för att göra rätt ont. ^^
#26 jo hört det, så va bered på att det skulle göra skit ont. Men så farligt va det inte. Låg där två timmar utan någon pause. tyckte det va rätt skönt ställe att göra en tatuering på. Tack :)
#25 Snyggt :D
/Jessica
#27 Haha ja, det var ungefär samma som när jag körde över hela ryggraden, det första Daniel sa var "Det här kommer göra SÅÅÅÅÅÅÅ ont! *grimars*, men du är ju tjej och ska föda barn så…".
Men kändes som en väldigt udda hårdhänt vibrerande massage. :)