Bodyart iFokus

Bodyart

Etiketttatueringar
Läst 3675 ggr
MidnightLight
0

Rita tatuering

Jag ska ska göra en ny tatuering på ryggen men skulle behöva hjälp av någon som är duktig på att rita

det ska stå Midnight Light

eventuellt 2001 också.

Någon som är frivillig att hjälpa mig? ;)

Inspiration
0

Bara traska in till den studion du tänk göra det i så hjälper de dig säkert. Då ser de dessutom din kropp så de kan bedömma storlek, placering osv :)

Cederin
0

Om du inte hittar frivillig hjälp så tar jag beställningar på allt möjligt för en summa, titta på min sida för mer info! www.cederin.deviantart.com =)

Medarbetare på Naglar och Hår

Cederin
0

Glöm det jag sa om sidan, har inte hunnit uppdatera den. Men om du är intresserad så gör jag nogranna bilder, oftast digitalt för en summa på 100-200 om det är för tatuering. :)

Tinwe
0

#3 Åh hjälper du folk att rita upp tatueringar? =D
Skulle verkligen behöva lite hjälp.. ^^

/Matilda

"Never give up on something you can't go a day without thinking about."

Denna kommentar har tagits bort.
Cederin
0

#4 Ja det gör jag! Inte ofta, men när jag väl gör det så lägger jag ner tid och kärlek på bilderna =) Men som sagt, för en summa. Dock så får man då bilden noggrant genomarbetad och jag lyssnar och tar åt mig mycket av dina önskemål och ideer.

Tinwe
0

#6 Hmm låter ju som en superidé! Jag har ju mina funderingar och jag ska tatuera mig om ca en månad är det tänkt.. Ska vi ta det via pm här på iFokus eller vart ska vi ta det? :) Kollade lite på din deviantart-sida och blev helt fascinerad! :D

/Matilda

"Never give up on something you can't go a day without thinking about."

Cederin
0

Ja! Åh vad roligt att du blev det, tack! ^^

Hmm, du skulle kunna adda mig på facebook kanske så kan vi ta det över PM där? Lättare att skicka bilder där och så.

Hanna Elisabeth Cederin heter jag där. :)