Crazy factory?
Jag har beställt lite härifrån. Nån som gjort det?
De har massor och väldigt billigt. Jag hoppas att går smidigt för då kommer jag köpa mer härifrån.
Sara

Jag har spanat in den sidan riktigt riktigt länge, men inte fått tummen ut att beställa nåt. Men nu när jag är lite mer akut utav nya retainers (den ena gick sönder och reserven tappade jag igår) och jag är extremt sugen på massa nya smycken så kommer jag nog skicka iväg en beställning senare denna veckan.
Berätta gärna hur din beställning går. Hur lång tid det tog att få hem varorna, om allt stämde osv (finns ju en nålad tråd med recensioner)

Jag har beställt därifrån en gång. De har ju biliga grejer så det är bra om man behöver massa småsmycken och sånt. De var ganska snabba med att skicka grejerna, tyvärr så var hälften jag fick fel, vilket är ganska surt när de skickas ända från Thailand… Men det var inga problem med att få dem bytta iaf.
Billigt, snabbt o smidigt enligt mig :) Beställer alltid därifrån :)
Jag skulle gärna vilja beställa därifrån.. Men jag vet inte hur man gör :S
Har någon lust att berätta? Jag väljer lite saker, lägger dom i korgen o.s.v. Men sen när det kommer till betalning så är det helt stopp.. Jag valde VISA men sen då… Hur betalar man?
Väldigt tacksam för svar :)
Medarbetare på Sphynx iFokus
Jag betalade via paypal så jag vet inte.
Sara
#4 Det borde komma upp en sida med slutsumman o där du ska fylla i kortnummer och dedär tre siffrorna (om ni har såna på era bakkort i Sverige). Om inte så ta kontakt med kundtjänsten eller välj ett annat betalningssätt :)
#6 Jaså okej, hmm.. Nej något sådant kommer inte upp.. Men om jag ska ta kontakt med dom, måste man skriva på engelska? :)

#7 Kommer du inte fram till sidan man betalar på alls? Hur långt kommer du? Kommer det upp nåt felmeddelande eller vad är det som inte fungerar?
#8 Nope, inget felmeddelande. Men jag kommer ända fram tills man ska ''Confirm order''.. Kommer det upp efter man klickat där kanske? Jag vågar inte, tänk om jag skulle råka besälla :P

Ja det är nog efter cofirm order ja. :) Men är det inte beställa du vill göra? ;)
Man trycker sig alltid vidare förbi Confirm Order.
Då är ju ordern lagt och dom bara vill ha betalt för att de ska bli klart.
Vore ju krångel om man ska betala först och SEN slutföra eftersom då skickas ju pengarna och man kanske ändrar sig.
Så väll de du ska ha, tryck vidare förbi alla uppgifter och tryck Confirm Order så kommer du få upp olika betalnings sätt.

har också kollat in de flera gånger förr men blev aldrig av o jag vet inte hurpass jag litar på det eftersom många sidor som inte är svenska o smyckena kommer direkt från hongkong eller Thiland osv kan innehålla nickel.
Jag vill vara på säkra sidan och beställer därför inte där även om jag är sugen på det, för de har ju massor av kul att välja bland^^
Fast jag är väldigt nöjd med de jag beställt av sen de började^^ hehe Sjukt billiga o fina saker :) (www.coalcreek.se)
Det här är visserligen en gammal tråd, men vill ändå svara på inlägg 12.
Jag beställde därifrån nyligen, smycken i rostfritt stål. Jag har nickelallergi, och brukar reagera på nickel inom några timmar (kan vanligtvis inte ens ha guldsmycken).
Men dessa smycket har jag kunnat ha flera dagar, utan någon reaktion alls. Hoppas det fortsätter så :)
Om inte annat var det såpass billigt att man inte hade förlorat så mycket på det ändå.
Köper alla mina piercingar därifrån och har alltid fått rätt mått och allt sånt på dem jag har beställt. Har nog beställt typ 8 gånger tror jag. Har inte haft några problem alls med dem och rekommenderar dem verkligen.
De har bra kvalité på smyckena också. Har haft samma labrett i läppen i typ tre år snart, och den håller fortfarande. Haha! xD Brukar dra sönder gängorna på smycken vanligvis, men dessa från Crazy Factory har hållit förvånansvärt länge.