Ny tatuering på G!
Bokade tid för min andra tatuering häromdagen. Det blir hos samma tatuerare som förra gången.
Johan Warodell (www.warodell.com) Den här gången blir det ett lite annorlunda motiv, så jag är sjukt taggad. Tatueraren verkade också tycka att det skulle bli en rolig tatuering.
Så om prick en vecka från idag lägger jag mig återigen under nålen.
Den kommer mest troligtvis sitta mellan skulderbladen, straxt nedanför nacken.
Det är alltså en kattskalle, (dock ska den ha en underkäke också)
med renhorn. Hornen la jag till endast för att jag tyckte att det var snyggt haha, och kattskallen står såklart för mina två fina katter.
Kände att kattassar inte riktigt var min grej, så valde något som speglade mig bättre.
Vad tycks? 
/Frida
Medarbetare på Sång.ifokus.
Stå på dig, annars gör någon annan det.
Grymt!! Du måste visa resultatet sedan!
I want to be like the patronsaint of reality.

I will! 
/Frida
Kul ide! De blir en persolig tatto och ball =)
Snyggt! Var ska den sitta? :)
/Jessica
Fräck ide!

Åhhåhå, jag är supertaggad! Kul att ni gillade den
Inspiration, skrev det i #0, men jag sätter den troligtivs under nacken mellan skulderbladen. Det står mellan det och på vänstra skuldran/axeln, ska be honom sätta skissen på båda ställena så får jag helt enkelt se vad som känns bäst. :)
/Frida
#6 Sry, jag som är trött och blind haha. Såg det nu ju. Jag röstar på mellan skulderbladen, symetri är bäst i längden enligt mig :D
/Jessica

Ingen fara ^^
Jo, känner att den troligtvis gör sig bäst där, men samtidigt är det praktiskt om jag sätter den på skuldran/axeln, för då kan jag binda ihop den med en framtida sleeve. Men somsagt, troligtvis blir sätter jag den under nacken :)
/Frida

4 dagar kvar!
Dock så har jag beslutsångesten of doom.
Vart ska jag sätta den?
Tittade på min rygg igår och försökte se mig själv med tatueringen där. Men samtidigt så var det så fint med min "nakna" rygg. Skuldran är nog inte längre ett alternativ, utan nu har jag istället börjat fundera på om jag ska sätta den på vänstra överarmen.
Nu är bara problemet att jag kan tänka mig att sätta den på båda ställena, (armen & under nacken) ingen placering tilltalar mer än den andra.
Så vad tycker ni? :)
/Frida
Jag gillar iden vid nacken :)