Inspiration :D
Tänkte höra med er där ute om någon av er har något roligt förslag på en piercing? Har idag tre "vanliga" hål i vänster öra. Och helix, tragus och vanligt i höger. Sedan en i bröstet. Då jag jobbar på ett kostym jobb där mottot är lite hel och ren. Så vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på.. dock så vet jag att göra i näsan är helt ok.
I want to be like the patronsaint of reality.
Dermal anchors eller skindivers kan du ju sätta lite var du vill nästan. Surface to surface funkar också på lite olika ställen. Kanske nacke, bröstkorg, höfter ja men lite fantasi kan man komma på en del :)
Vad finns det mer, navel, genital.. Vet ju inte hur långt du vill gå eller vad du tycker är snyggt :)
/Jessica
Haha du har ju perfekta användarnamnet iaf ;)
Jag är lite töntig tycker tanken på att sätta något underhuden som vid skindivers osv känns lite obehaglig :P Är lite för rund för att kunna ha i naveln :(
Finns det några roliga kombon man kan göra i örat kanske?
Haha ja visst har jag ;)
Där är väl lite av man man kan göra i örat. Men finns fler alternativ också :) Kolla i tråden "Piercings - placering".
/Jessica
Jao jag vet ju typ vart man kan placera dom :) Men vill mer hitta på något som smälter in fint med dom andra ;)
haha man vill liksom ha något vanligt ovanligt :P