Tagit tatueringsoskulden!
Yees, idag var det dags! Velat tatuera mig i fyra år, och äntligen hade jag både åldern och pengar samtidigt.
En text på revbenen och en cupcake bakom örat, båda med betydelse för mig. Gjorde dem hos Jimmy på Fisheye Ink i Karlstad och är hur nöjd som helst!
Texten på revbenen på bilden, lite svårt att ta kort själv..
Tjusiga tatueringar 
/Mvh Sara - Sajtvärd på Dokumentärer
Medarbetare på Bullhundar
Besök gärna min blogg: loveradioblog.weebly.com
Snyggt
vågat av dig o ta den första på revbenen det ska kännas lite där har jag hört :P Funderar med på göra något bakom örat tycker det är så snyggt.
Tackar hörni! #3 det är klart det kändes men för mig var det inte så farligt :) lika bra att börja där så blir nästa tatuering busenkel ;) tyckte det kändes lika mycket på båda ställena..
Lite nyfiken vad dom gick på? :)
#5 2000 gav jag för båda, lite dyrt men betalar hellre lite extra och går till en jag litar på :)
#6 Oj, jo men det är ju klart 
6 normalpris vill jag någ säga att du gav :)
Jättefina!
Har själv varit sugen på en cupcake länge men vet inte riktigt vart jag ska ha den än :)
Tjusigt!
Texten, är det You Me At Six-influenser? :)
Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling
#9 Tack! Cupcakes är härliga, jag blir glad av dem ;) Men sen har jag blivit kallad moffins i över fyra år - så har en liten koppling dit också :)
#10 Tackar! Haha yes, själva låttiteln actually :) Har små funderingar på att lägga till nästa textrad också (Who are you wearing them for?) men mindre och under denna, men det blir i framtiden någon gång isåfall :)