Bodyart iFokus

Bodyart

Etikett: tatueringar
Läst 2042 ggr
Anibaz
0

Nån som skissar tatueringar?

Någon här som skissar tatueringar, eller vet någon som gör?

Cederin
0

Jag kan göra det, om jag får en liten summa betald :) Givetvis ingen betalning om du inte blir nöjd med det (när jag ritar upp snabbskissen).  Blir du dock nöjd så arbetar jag igenom den! Gör detta digitalt i Photoshop.

Se mina digitala bilder här: http://cederin.deviantart.com/

Medarbetare på Naglar och Hår

Anibaz
0

Ser fint ut. Hur mycket tar du betalt?

Cederin
0

Tack! Ca. 100-200 kr beroende på hur avancerat det rör sig om :P Är det stort och väldigt mycket detaljer kanske det blir högre, men inte mycket. Ibland mindre också om det är simpelt

Anibaz
0

Okej, har dessvärre inga pengar att lägga ut nu pga veterinärkostnader, så avvaktar ett tag.

Cederin
0

Okej! Säg till annars.

Karmatarerskanise
0

Cederin; fina bilder du gör:)

Cederin
0

#6 Tack så mycket Hera! :)

MarieEriksson
0

Fina bilder Cederin.

Cederin
0

#8 Tack!

Sophey
0

Sabina, vad funderar du pa att fa en skiss av?

Medarbetare på matlust

Anibaz
0

Min hund med namn och födelsedatum och så.

Cederin
0

#11, Kan tillägga att hundar är min specialitet :D Älskar verkligen hundar och djur!

Sophey
0

Kunde du inte haft en annan ras?! Jag kan verkligen inte rita dina hundraser bra Tungan ute Jag hor av mig i framtiden nar jag praktiserat lite och fatt in snitsen om du inte redan tatuerat dig da Flört

Medarbetare på matlust

Anibaz
0

#13 Haha jasså? Vad är det som blir svårt att få till? Tungan ute

Sophey
0

14 Jag har testat att skissa aussies och tervar men det fungerar inte hur jag an vrider och vander pa det speciellt aussie och border collie har jag svart for Tungan ute

Medarbetare på matlust

Anibaz
0

#15 Trist, har du nån bild på en annan ras du tecknat?

Sophey
0

Nej, jag har alla bilder inlagda pa datorn i Sverige annars hade jag skissat och antigen skickat en bild eller teckningen direkt men jag har gjort en del tatueringar av bland annat vargar diverse blandraser och andra vilda djur. Obestämd

Medarbetare på matlust