Navelpiercing
Hej !
Jag har haft min navelpiercing i 3 månader. för två veckor sedan slutade det komma sårvätska och den gör aldrig ont längre. dock tycker jag att min läkstav har blivit så himla mycket för lång. jag har ca 1 cm hud kvar. Jag har hört att ärr drar ihop sig. men kan den verkligen redan vara läkt? min kompis som piercade sin navel samtidigt som mig och hennes stav är inte så mycket för lång (hennes piercing vätskar fortfarande). jag är livrädd att den håller på att växa ut :( Jag ska gå till piercaren imorgon och prata med henne.
Men vad tror ni? är det normalt?
Att den känns lång kan delvis vara för att det inte är svullet längre, men om du tycker att huden har blivit tunnare så är det inget bra tecken, föreslår att du tar ut den och gör om den vid senare tillfälle. Tråkigt :(
#3 nej det tycker inte jag heller :) ja jag är torr vid övre hålet och jag har fått lite ärr där :) jag får väldigt lätt ärr. :)
Jaha men dåså, trodde huden hade blivit tunnare. Ser inte alls ut som att den håller på stötas ut :)
Vad bra :D tack :D
Den ser inte ut att stötas ut men den ser heller inte helt läkt ut. Sådär såg min ut innan den läkt. Tycket definitivt inte staven ser för lång ut heller, den behöver lite andrum :)