Bodyart iFokus

Bodyart

Etiketttatueringar
Läst 1618 ggr
karucellen
0

Nu närmar det sig!!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hejhopp!

Nu närmar det sig 18års dagen. På tisdag smäller det!

Har spekulerat väldigt länge på en tatuering jag verkligen till 100% vill ha och nu har jag bestämt mig helt och hållet!

Eller ja det har jag ju engentligen inte utan det är ju därför jag skriver här nu.

Ska ha texten "I speak Music" som på bilden (ursäkta kvalitén). Hittade ingen text stil jag riktigt gillade då jag är rädd att det ska bli för mycket snirklar, för litet eller för stort så jag ritade upp en egen text, i rätt storkel dessutom.

Ska ha texten på insidan av underarmen, har ju haft lite beslutsångest eftersom att jag vill ha den synligt fast endå kunna dölja den vid tillfällen som kräver det. Mamma håller ju inte alls med om verken stolket eller placering men jag blir ju trots allt 18 och får bestämma själv!

Hur som helst, tycker att den är lite enkel och sitter och funderar på om jag ska ha något mer som kan hänga ihop med texten, tex noter eller liknande.  så tänkte kolla om ni har några ideér så jag kan få lite inspiration och bestämma mig för att "uttöka" tatueringen eller bara ha den som den är!

Tacksam för svar =)

Liss
0

Bygga ut tatueringen, kan du ju göra när som - även om det är 3 år senare. Speciellt när det bara är en text. Så idéerna kanske kommer senare. Och det enda som sätter gränser är din egen fantasi.
Du kan ha noter som du säger, eller taktstreck med noter på. Musik kan ju vara så mycket mer än noter dock. :)

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆