Placeringar
Bara jag som tycker att det är oerhört svårt att välja ut placeringar för tatueringar? Jag har flera planer på tatueringar jag vill göra. Men tänk om man ångrar placeringen och hade velat ha nåt annat där istället?
Nästa tatuering jag vill göra är t.ex en text. Och planen är att placera den på insidan av underarmen. Men jag har också en idé om ett porträtt som också skulle passa bra där.
Alltså åh vad svårt det är. Bara jag som har beslutsångest när det gäller sånt?
/Mvh Sara - Sajtvärd på Dokumentärer
Medarbetare på Bullhundar
Besök gärna min blogg: loveradioblog.weebly.com
#1 Ja men verkligen… man vill ju inte ångra sig. Ett motiv skulle jag nog aldrig ångra, för det väljer jag med omtanke och det ska ha en betydelse för mig. Men placeringar, det skulle jag lätt kunna ångra.
De flesta placeringar har känts rätt direkt. Men har ett par som jag är lite osäker på. Så jag väntar :P
#4 Jo så har det varit för mig med min första och enda. Den visste jag direkt var jag ville ha och den är jag nöjd med placeringen på. Men hur jag ska göra med resten vet jag inte :/
#5 Det kommer nog ska du se :)
#6 Jo det gör det nog, och har ändå inga pengar till tatuering just nu så får väl grubbla vidare ;)
JA, dumma pengar alltså! Hade jag haft dom hade jag beställt tid direkt!
Samma här! Har vetat vad jag vill skaffa hur länge som helst (som jag också bestämt placeringen på), men det ekar i plånboken… :/
Tycker det kan snöa pengar ;)
Samma här. Har både tatuering och placering klar i huvudet.
Så jag önskar mig också den där pengasnön:P