Idag gäller det!
Idag kl 12 kliver jag in på tatueringsstudion, får en bricka med ett nummer och väntar sen på min tur. (Det är drop-in jag ska på.) Åh vad jag längtar! Är sådär härligt nervös och förväntansfull. Hoppas bara tatueraren anser att det kommer bli lika bra som jag tror, så han inte får mig att fundera på någon förändring som det blev sist. Just den här jag ska göra idag har jag haft i tankarna i 4 år nu. Det är viktigt att den blir lika bra som jag tänkt mig.
Lycka till! Hoppas det blir som du tänkt dig :) Jag är så otroligt sugen på att tatuera mig, men har verkligen inte råd haha. Men det kommer :)
/Jessica
Hoppas det går bra :) Glöm inte bild sen!
Nu är den klar, och jag ska snart ta av plasten, tvätta och smörja. Men här kommer första, och enda, bilden på tatueringen än så länge. Den är tagen precis efter att tatueraren blev klar, innan han skulle plasta och så. Därför den är så extremt röd runtomkring. Jag är helnöjd! Men oj vad ont det gjorde! Den här sitter ju mitt över ryggraden hela vägen. Inte kul när nålen var rätt över kotorna kan jag säger. Men men, vill man vara fin får man lida pin ;)
Det står "Varje historia har ett slut. Men i verkliga livet är varje slut en ny början" men på persiska. Nu gäller det bara att lära sig att uttala det som står också ;) haha
Snyggt :)
Stiligt!
/Jessica
Skitsnyggt, vart gjorde du den? :)
Tack allihop :) #7 idén är visserligen snodd från Victoria Beckham. Däremot är hennes text på hebreiska, men det var därifrån jag fick idén. Sen tycker jag persiska blir så otroligt vackert i skrift! #8 jag har gjort den på Black Scar Tattoo i Borås. Dom är duktiga och har dessutom drop-in varje torsdag så eftersom jag bara gör ganska små saker som går snabbt att göra, så passar det mig superbra med drop-in. Har haft samma tatuerare 3 av 4 gånger nu, och trivs bra med honom :)
Sjukt fint :D
I want to be like the patronsaint of reality.
Jätte fint! 
Fint med något lite mindre!