Tatuering tassavtryck placering!
Hej!
Jag har länge funderat på vad jag vill ha för tatuering och har kommit fram till ett tassavtryck (av min hund)… :)
Har funderat på att ha tassavtrycket någonstans på benet, men vet inte riktigt var. Det har varit tankar om vid fotknölen någonstans, men vet inte riktigt. Tassavtrycket ska se ut som att han har trampat på mig, alltså som tassavtryck brukar se ut när dem trampar i t.ex. snö eller liknande (svårt att förklara).
Är det någon som har tips på ställen en sådan tatuering kan passa på? :)
Jag vill också ha en tass! :) de är ju urgulligt, som Cederin sa kanske det är kul om du kan se tatueringen, men benet låter också bra. Jag själv har tänkt ha mina katttassar på magen, när jag kan skaffa dom.. ;)
typ såhär, fast två st ;]
http://nonvestridomito.deviantart.com/gallery/33236432#/d4c49sw
Den va supersnygg ju! >w< vill också tatuera mej, men tyvärr måste ja vänta två år…
Men du borde definitivt tatuera in den där! du är ju jätteduktig på tassar ;) kommer bli hur bra som helst
Ja, på armen någonstans har väl också funnits i tankarna, typ vid handleden. Men underarmen lät också snyggt! Kanske är något man kan fundera vidare på… :)
Tassen var väldigt fin btw
Har även funderat lite längre ner på ryggen, magen låter coolt, men inte ett ställe var jag själv vill ha tatuering på.
Det är samma för mig med min hunds tassavtryck, han har fått trampa i färg och sedan på ett papper, tar fram och kollar på det ibland och ju mer jag ser det och honom själv så känner jag att det är rätt motiv. :)
Jag tycker att du ska göra den där det känns mest rätt. Om du ser den eller inte spelar inte så stor roll, bara det känns bra. Jag tycker att tatueringar som man inte själv ser dagligen håller sig mer "spännande" än tatueringar som man ständigt ser.
Sajtvärd på Iller.ifokus
Jag tycker inte heller att man måste kunna se sin tatuering, men har jag den på benet så lär jag ju göra det iaf :P
#7 Vsg! :)
#3 Gud vad snygg :)
Tycker att tassar och lite enkla tatueringar kan bli skitsnyggt :)
Sajtvärd på reptiler ifokus.
Medarbetare på leopardgecko ifokus
Tänkte att en tass kan vara bra som första tatuering eftersom som du sa #9 är en lite enklare. :)