Hur länge smörja?
Hur länge brukar ni behöva smörja er tatuering och hur många gånger om dagen brukar ni göra? :)
ca 3 gånger om dagen och minst 2 veckor smörjer jag. Smörjer ett tag efter att den känns helt läkt. Har använt mig av Helosan.
Okej, jag har köpt behpanten då jag hört att det ska vara bra. Skönt att höra att det fungerar med så lite som 3ggr/dag då jag tänkt smörja 4 då jag bara har tid att göra det på lunchrasten på jobbet. Tack för ditt snabba svar så jag kan sova med gott samvete ;)
#2 Jag kör med bephanten och jag smörjer 3 ggr i början sedan kör jag bara morgon och kväll.
Jag smörjer tills den slutat flaga och klia.
Sajtvärd på Iller.ifokus
Jag brukar smörja när jag känner att det nästan inte finns någon salva kvar på tatueringen så att den alltid har salva över sig.
DESU!~
Svårt att känna på ryggen bara ^^ Var lättare när jag hade på benet o gick i skolan, då kunde man smörja nästan hela tiden om det behövdes ^^ Nu när man jobbar blirre jobbigare :p
2 veckor är en bra tid att utgå ifrån. Jag smörjer så ofta jag behöver, i alla fall den första veckan. Sen ca 2-3 ggr om dagen.
/Jessica