växer tungpiercingen igen?
som några av er kanske vet så vill jag pierca tungan men min mamma säger både det ena och det andra om det - nu har hon börjat säga att "hur kul är det att ha ett hål i munnen och 6 år?"
Så min fråga är den, om man haft Tungpiercing tillräckligt länge, växer inte hålet igen då? tack på förhand!
tack för svar! även om man haft den i typ 10år? det låter ju lite knasigt om den skulle växa igen .. 
Även om den inte växer igen helt så går hålet ihop sig så pass mycket att du inte ser det eller får igenom ett piercingsmycke.
www.kickemcattery.se
Jag hade min Tungpiercing i 10 år, och den växte igen på någon dag.
Men en jag känner har haft ute sin i 4 år nu, och han kan fortfarande sätt i en stav. Så det verkar inte växa igen.
Har också en Tungpiercing, och jag var tvungen att bli nersövd så jag fick plocka ut alla mina piercingar. 1,5 timme var jag sövd, cirka 2 timmar senare när jag skulle sätta in den hade den växt igen på mitten. Förövrigt har jag grymt läkekött, kan göra vad som helst om min kropp tycker jaja, okej då. Vill du det så.
Men det växer igen, och det går snabbt.
tack för svaren, känns bra att det verkar som om den växer igen oftast iallafall!
#5 hmm jobbigt .. det är ju inte så kul att ha ett hål i tungan 
#7 Man märker ju inte av hålet, så mig hade det inte spelat någon roll om det fortfarande hade funnits kvar.
Min piercare sa att hålet åtminstone inte kommer synas
men om de just växer ihop vet jag inte.
#8 fast det lär väl synas? 
#10 Mitt syntes inte om jag tog ur piercingen. För att se hålet var man tvungen att dra ut tungan ur munnen och kolla ganska nära. Och hur ofta gör man det bland folk? ;)
#11 haha jaha. Ja då är det en annan sak
men fastnar det inte massa mat i hålet för din vän då? 
#10 Jag säger samma sak som #11.
Jag ser endast piercinghålet om jag sträcker ut tungan
& tittar noga, det behöver du ju inte göra alls :)
#12 Nej. Hålet drar ju ihop sig när där inte är något i det.
Mitt drar ihop sig på någon timme om jag har den ute.