Bodyart iFokus

Bodyart

Etikettbilder
Läst 5844 ggr
Sophey
3

Tatuering

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Igar kom min pojkvan och gav mig penna och papper och sa:

Draw an anchor (rita en ankare)

Fem minuter efter att jag ritat ihop en liten skiss gar vi ivag till tatueraren och han far en tid for sin tatuering. Idag har han tatueringen och jag blev erbjuden ett jobb da de ansag att jag var duktig pa att rita men om jag tar jobbet ar en annan femma.

Nedan ser ni pojkvannens nya tatuering och "my piece of art" Cool

Medarbetare på matlust

patronsaint
0

Sjukt snyggt! Gud vad du är duktig! hihi så det är dig man ska flörta in sig hos för inspiration ;)

I want to be like the patronsaint of reality.

Sophey
0

Ha ha ha kanske Flört Jag kommer ju skissa en orn som ska tacka pojkvannens rygg och skuldror och den kommer verkligen att bli grym!!

Jag sjalv kommer att tatuera in ett tassavtryck fran min lilla iller innan 2012

Medarbetare på matlust

patronsaint
0

Själv har jag tusen idér men svårt att samman föra dom. Har budskapen men inga klockrena motiv. Sen kan jag absolut inte rita annat än hästar heller :P

iller tassar är ju så fina! Glad

I want to be like the patronsaint of reality.

Sophey
0

Ha ha ha jag kan rita men jag har inga idéer! Ja, illertassar ar riktigt gylliga och katten har redan tatuerat mig med ett rivmarke som numera sitter kvar som ett permanent arr och som ar ca 12 cm langt och 3 cm brett sa honom behover jag inte tatuera in nagonting fran Flört

Medarbetare på matlust

Buffaomini
0

Vad roligt ! Snygg den var :-)

ettlitetalias
0

varför inte ta jobbet? :O Vore väl perfekt? :)

Sophey
0

Jag ar inte sa bra pa saker som handlar om att ha folk omkring mig speciellt inte nar det handlar om att ha ganska nara fysisk kontakt med dom.

Jag kan inte heller rita (speciellt inte tatuera) pa det viset eftersom jag kan bara gora detta nar jag sitter i min egna lilla bubbla men jag ska tanka pa det och jobba lite pa lite grejer.

Medarbetare på matlust

Karmatarerskanise
0

Nu hänger jag inte med riktigt. Vad var det för jobb du blev erbjuden?

Sophey
0

Jag blev erbjuden att bli tatuerare efter en del praktik forstas.

Medarbetare på matlust