Bodyart iFokus

Bodyart

Etikettpiercingar
Läst 2852 ggr
Eriky
0

växer ihop?

Jag tog hål i läppen för ca 2 veckor sedan. Och idag så skruvade jag lite på kulan, men efter ett tag så ramlade den av och ner i vårat avlopp, så jag har ingen kula på den. Men det jag undrar är hur länge det tar innan det växer ihop, eftersom att jag måste ta ut staven medans jag sover. Har tänkt att köpa en ny stav imorgon eftermiddag!

Ilya
0

På mig hade den växt igen, det vet jag bombsäkert.

Men jag har märkt att det är olika för olika personer hur snabbt det växer ihop, du kan hinna fixa nytt smycke, den möjligheten finns men om du frågar mig tror jag nog det kommer vara försent imorgon.

Håller iallafall tummarna för att du slipper göra om hålet!

[xDAMPBOBPSYKFALL]
0

Min syster tappade också sitt smycke i läppen när hon skulle bowla, hon ringde mig (som är den mest piercingerfarna i familjen) och frågade samma fråga, "kommer den växa igen?" mitt svar blev att jag inte visste säkert men att den säkert kommer dra ihop sig så det blir problem och få i smycket, så hon skulle låta smycket sitta kvar såvitt hon inte äter något. Lyssnar hon? Nej, hon tar ut den och när hon kommer hem och smycket ska i har den dragit ihop sig jättemycket så det gick inte få i staven. Och det hade ändå låkt fint och hon hade väl haft den sisådär 3-4 månader. så mitt tips är att ha i staven så mycket det går ändå.