Smycke till smiley.
Jag har just nu en hästsko i min smiley men har börjat tröttna på den lite då några sagt att det ser ut som jag har tandställning när man bara ser den ibland xD haha.
Så tänkte byta till något så den inte hänger ner eller vad man ska säga.
Kan man ta en sån vanlig böjd stav till ögonbryn? eller finns de nå speciellt man kan ha där uppe? En rak ser inte ut att vara så skönt.. :P
Och sen, tjockleken? Vad borde de vara i den?
Skit kass på sånt med hur tjockt och stort saker ska vara ^^
Hur tjock har du nu? Lättast är väl att ha samma på nästa smycke.
Vilken utformning det borde ha vet jag inte eftersom jag inte har en sådan piercing själv.
Vet tyvärr inte hur tjock den jag har är nu.. La aldrig det på minnet när jag tog den.
den är säkert 1.2 alternativt att dom gjorde den i 1.6 och tänkt att du ska gå ner en storlek.. är det inte ganska schysst med en bcr ring med en kristal eller något på kulan är väl snyggt :D
I want to be like the patronsaint of reality.

Jag tycker vanliga BCR är snyggt. :)
Mvh Ellenfyrkant
Tack ^^
Tar och beställer en i 1.2 då. :)
Jag hade sån innan, men då en av mina framtänder är liiite längre fram så låg den snett. Den kunde inte ligga på mitten utan ramlade ner till den tanden bakom. Och är bara 2 mm om ens det. Men störde mig något otroligt på det =/
Men funderar på att byta till mindre sån någon gång med en kristal, prova de :)
Måste dock bara veta vad jag hade för storlek på den första då xD

Skulle också tippa på 1.2 mm. 1.6 är vanligast överlag men det har jag svårt att tro att de sätter uppe under läppen på en. 1.2 är också ett vanligt mått. Så det är en god chansning.
Mvh Ellenfyrkant