Pluggar i Göteborg
Hej!
Jag tänker åka till Göteborg snart och jag tänker köpa en plugg där
Sitter och kollar hemsidor, men jag kan inte bestämma mig, så jag vill bli överraskad!!!
Kan någon leta upp en fin plugg som inte är i plast för max 80 spänn styck på tribe, barbarella eller nån helt annan stans och länka? :)
Visst ja, 3-5 mm :)

Vad gillar du för sort då?
Qui dormit, non peccat
Allt möjligt. Stål, glas, ädelsten och blandningar av materialen.
Jag tycker det mesta är fint och vill inte berätta för mycket, för då färgar jag ju den som vill hjälpa mig att hitta överraskningsplugg. Då blir det ingen överraskning längre. :D
Det enda jag inte tycker om är plast. Horn, ben och trä är inte heller mina favoriter. Mun utöver det vill jag bli dränkt i förslag :)
Tack, men ända till Thailand skall jag ju inte :D
Cederin; står det på deras sida att det är fritt att ta deras bilder och lägga ut på andra internet sidor?
Snygg plugg.
#5 Nej, tror inte hon menade att du skulle dit heller. Snarare att du kunde beställa om du tyckte den var snygg.
#6 Haha, jag vet. Men eftersom jag berättade att jag skulle till Göteborg och ville ha hjälp med att hitta pluggar där så… Thailand. Nä. :) Det blev nog inte helt rätt
#8 Har man inte tillåtelse att använda bilden kvittar det om man länkar. Så jag tar bort bilden och låter länken stå kvar.
Det är ju som att någon skulle använda en av mina bilder. Det kvittar om det är länkat, för bilden är ändå olovligt tagen från mig.
Okej! Creative commons lyder iallafall att sålänge man hänvisar till ursprunget så är det tillåtet, vilket jag upplever som illustratör ofta att folk sprider vidare bilder - fast bifogat med mitt namn. Blir ju som en sorts reklam nästan och därför har jag aldrig sett negativt på det.
Det är den policyn jag är van vid, men kan tänka mig att det är betydligt striktare med företagslicenser. Förlåt för misstaget.
(Bild även därifrån)