Calm eller swahili bob??
Jag och min kompis tänker pierca oss i veckan, men har svårt för att bestämma oss om vilken piercingstudio vi ska gå till. vi har hört bra saker om både CALM bodymodification och swahili bob.
Så nu vill jag veta vilken vi borde gå till?
Snabba svar uppskattas då vi vill pierca oss imorgon eller på tisdag
Förmänskliga inte djurens beteende. Fördjurliga dina egna

Jag har blivit piercad av både Chai (CALM, fast då jobbade han på east street) och Johan (Swahili bob). Båda är urtrevliga och jätteduktiga.
Personligen går jag numera alltid till Swahili bob om jag behöver hjälp, råd eller en ny piercing (även om det var ett tag sen..), det bara blev så egentligen, jag gick dit en gång och blev kvar. :)
Men jag är säker på att ni bli väl omhändertagna var ni än hamnar, lycka till!
Jag har bara piercat mig på Calm av de två. Har dock tatuerat mig på Swahili Bob´s. De är verkligen trevliga och duktiga vilken du än väljer av dem. Men av vad jag har läst i forum och bedömningar så har visst Johan på Swahili felplacerat några som folk fått ta ut osv. Men jag vet ju inte hur mycket detta stämmer.
Men jag personligen tycker att Calm är enormt trevliga och har så himla mkt kunskap. Så jag kommer alltid att gå dit i fortsättningen!
/Jessica
Både Swahili och Calm är bra! Men jag föredrar att tatuera mig på Swahili och pierca mig hos Calm. :)

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Vi gick till Calm efter skolan :) ångrar mig verkligen inte en sekund!
dom var sjukt trevliga och jag gillar verkligen att de var så noga med hygienen!
Tror jag hittat min piercingstudio nu! tänker definitivt gå dit fler ggr i framtiden!
Bra val! Vad gjorde ni för kul? :)
/Jessica

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Vi piercade tungan båda två :)
Härligt! Skönt att ni är nöjda, jag trivs som fan varje gång jag är där :)
/Jessica
nagini: kan inte du posta bild?! piercade också tungan på CALM nämligen så vore kul o se :D

Ser ju asbra ut! :D
Hmm, hur långt avstånd är det mellan tungspets till piercingen? Vill jämföra med min nämligen som är ca 1,7 cm - 2 cm från tungspets in till smycket.
Tror dom sätter piercingen längre ut/in på folk beroende på hur deras munnar ser ut..

jag kan mäta när jag kommer hem :) Sitter i skolan haha
Okey vad bra!
Jämför gärna med din kompis också haha ^^
Alltså att sitta och mäta sin tunga och sedan jämföra måtten med andra är ju helt orelevant eftersom allas våra tungor ser olika ut i storlek. Likaså spänner vi tungan på olika sätt, så även om våra tungor såg precis likadana ut, så hade måtten inte stämt :)
#14 Vill bara veta för skojs skull :)
OKey

Mätte nyss, försökte att spänna tungan så lite som möjligt.
var ca 1.6 cm från spetsen till hålet :)